کد خبر : 60285
انتشار : ۱۳۹۸/۰۵/۲۲ - 07:37
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

احتمال جدایی استراماچونی بیشتر از احتمال ماندن اوست

احتمال جدایی استراماچونی بیشتر از احتمال ماندن اوست

درباره ادامه همکاری آندره‌آ استراماچونی با استقلال اخبار نگران کننده‌ای برای هواداران این تیم منتشر شده است.


به گزارش سایت خبری مدآرا، اگر چه امیرحسین فتحی مدیرعامل باشگاه استقلال، عصر دیروز اعلام کرد که خبر تهدید به استعفای استراماچونی تنها یک گمانه زنی رسانه‌ای بوده اما رسانه‌های ایتالیایی مدعی‌اند که احتمال قطع همکاری استراماچونی با استقلال را باید جدی گرفت.

به نوشته سایت tuttomercatoweb ایتالیا، استراماچونی به دلایل مختلفی از شرایط کاری‌اش در استقلال راضی نیست و احتمال جدایی او وجود دارد. اگر چه قرار است جلسه ای بین مدیرعامل این باشگاه و پاستورلو مدیر برنامه‌های استراماچونی برگزار شود تا شرایط ادامه همکاری طرفین بررسی شود اما بنا به عقیده آلسیو آلایمو نویسنده این مطلب، احتمال جدایی استراماچونی بیشتر از احتمال ماندن اوست و باید منتظر بمانیم تا پاستورلو و فتحی درباره شرایط قطع همکاری با یکدیگر به توافق برسند. رسانه‌های ایتالیایی عقیده دارند تکلیف استراماچونی و استقلال نهایتا تا فردا مشخص خواهد شد و همه چیز بستگی به جلسه مدیرعامل باشگاه استقلال با مدیر برنامه های سرمربی ایتالیایی دارد./ فوتبالی

اخبار مرتبط:
۲۷ متهم متواری در اصفهان دستگیر شدند
۲۷ متهم متواری در اصفهان دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از اجرای طرح امنیت محله محور و دستگیری ۲۷ متهم متواری و کشف ۱۲ دستگاه انواع وسیله نقلیه مسروقه توسط مأموران انتظامی این فرماندهی خبرداد.

هشدار سطح زرد هواشناسی اصفهان درباره موج جدید بارش‌های همرفتی
هشدار سطح زرد هواشناسی اصفهان درباره موج جدید بارش‌های همرفتی

اداره کل هواشناسی استان اصفهان نسبت به فعالیت سامانه بارشی و ناپایداری‌های همرفتی که از ظهر چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت آغاز می‌شود، هشدار سطح زرد صادر کرد.

۳۰ میلیون مترمکعب آب در سازه‌های آبخیزداری اصفهان استحصال شد
۳۰ میلیون مترمکعب آب در سازه‌های آبخیزداری اصفهان استحصال شد

معاون آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی استان اصفهان از کنترل و استحصال ۳۰ میلیون مترمکعب سیلاب در سازه‌های آبخیزداری استان طی بارش‌های هفته گذشته خبرداد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است