کد خبر : 224229
انتشار : ۱۴۰۱/۱۰/۲۱ - 14:09
دسته‌بندی : اخبار ویژه، سیاسی
چاپ

نماینده مجلس: مردم در استان سیستان و بلوچستان نان را با خاک می خورند

نماینده مردم چابهار در مجلس گفت:در مورد نان نه تنها کمبود سهمیه آرد در استان مشهود است بلکه پدیده دیگری هم اتفاق افتاده است و آن وجود خاک در نان است که مردم را دچار چالش کرده است الان نانی که مردم از نانوایی ها می خرند همراه با خاک است.

نماینده مجلس: مردم در استان سیستان و بلوچستان نان را با خاک می خورند

به گزارش سایت خبری مدارا؛ معین الدین سعیدی، نماینده مردم چابهار در مجلس گفت: مردم سیستان و بلوچستان ساعت ها در صف سوخت و نان هستند دارو هم که وجود ندارد. مردم گاها پنج الی شش ساعت برای دریافت سوخت در جایگاهها معطل می شوند دولت معتقد است اکثر سهمیه سوخت ما قاچاق می شود من خودم در جلسه ای که مقام معظم رهبری راجع به قاچاق صحبت کردند بودم و ایشان آنجا عنوان کردند که مراد من از قاچاق کولبر بلوچ نیست که برای امرار معاش این کار را انجام می دهد. متاسفانه دولت برای اینکه موضوع قاچاق را از کولبری تفکیک کند کاری نکرده است. از آن طرف فشار را بر مردم با محدود کردن سهمیه های سوخت بیشتر کردیم و نتیجه اش همین صف های طولانی برای دریافت بنزین و کپسول گاز شده است.

وی ادامه داد: در مورد نان نه تنها کمبود سهمیه آرد در استان مشهود است بلکه پدیده دیگری هم اتفاق افتاده است و آن وجود خاک در نان است که مردم را دچار چالش کرده است الان نانی که مردم از نانوایی ها می خرند همراه با خاک است وزارت بهداشت و استانداری استان در حال بررسی مسئله هستند که ریشه آن پیدا شود.

اخبار مرتبط:
نوری‌قزلجه: اختصاص ردیف اعتباری برای سفر رئیس‌جمهور بدعت است و خلاف عدالت
نوری‌قزلجه: اختصاص ردیف اعتباری برای سفر رئیس‌جمهور بدعت است و خلاف عدالت

یک نماینده مجلس به اختصاص بودجه میلیاردی برای سفرهای ابراهیم رئیسی اعتراض کرد.

نماینده مجلس: تعطیلی شنبه خلاف اسلام است
نماینده مجلس: تعطیلی شنبه خلاف اسلام است

احمدحسین فلاحی مدعی شد: «در فرهنگی دینی ما ،تعطیلی شنبه نداریم. جمعه را تعطیل کرده‌اند چون آداب خاصی دارد. تعطیلی جمعه هم به این دلیل است که هم به آداب این روز و هم به کارهای دیگرشان برسند.»

سخنگوی وزارتخارجه: اعضای پارلمان اروپا باید سپاسگزار سپاه باشند
سخنگوی وزارتخارجه: اعضای پارلمان اروپا باید سپاسگزار سپاه باشند

سخنگوی وزارت خارجه در پاسخ به پرسشی درمورد تبادل پیام‌های اخیر بین ایران و آمریکا درباره گفت‌وگوهای وین گفت: گفت‌وگوها تماس‌ها و تبادل پیامهای دیپلماتیک در روش‌های مقتضی ادامه دارد و هست و در قالب نشست‌های بین‌المللی هم معمولا فرصتی است که ایران در چارچوب نشست‌های دوجانبه دیدگا‌ه‌های خودش را بیان می‌کند و یا در چارچوب ابتکارعمل‌های دیگران در موضوع رفع تحریم‌های ظالمانه این دیدگاه‌ها تبادل نظر و گفت‌وگو می‌شود.

ارسال دیدگاه

یک پاسخ به “نماینده مجلس: مردم در استان سیستان و بلوچستان نان را با خاک می خورند”

  1. مرضیه گفت:

    نان استان خراسان جنوبی هم خاک داره. بگید کدوم استان نونش خاک و کپک نداره؟ احتمالا تاران و کلان شهرها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است