کد خبر : 221428
انتشار : ۱۴۰۱/۱۰/۰۹ - 11:10
دسته‌بندی : اقتصادی
چاپ

مجتمع تجاری کوه نور پلمب شد

در پی صدور اخطارهای متعدد و بی‌توجهی پیمانکار، شهرداری بخش‌هایی از مجتمع تجاری کوه نور در منطقه ۱۹ تهران را پلمب کرد.

مجتمع تجاری کوه نور پلمب شد

به گزارش سایت خبری مدارا؛ با پیگیری‌های مالکین، شهرداری منطقه ۱۹ روز پیش قسمت‌هایی از مجتمع تجاری ۶۰۰ واحدی کوه نور عبدل آباد را پلمب کرد. ساخت این مجتمع تجاری اداری، از سال ۱۳۸۴ در زمینی به وسعت ۸ هزار متر با مشارکت شهرداری و شرکتی با نام «سرای شهر رضوان» آغاز شد اما با گذشت ۱۷ سال، هنوز تکمیل نشده است. به گفته خریداران واحدهای تجاری، مجموعه‌ای از تخلفات و رعایت نکردن الزامات قانونی توسط پیمانکار، صدور پایان کار برای این ساختمان را ناممکن کرده است. از جمله این تخلفات، نصب‌نشدن تجهیزات اعلام و اطفای حریق بوده است که باعث شده سازمان آتش‌نشانی تاییده ایمنی برای مجتمع کوه نور صادر نکند.

به نوشته انصاف نیوز، بر اساس اعلام مالکین، سازنده مجتمع اخطارهای دریافتی از شهرداری را به اطلاع مالکین و بهره‌برداران نرسانده و اقدامی هم در جهت بهبود شرایط ساختمان انجام نداده است.

گزارش دریافتی حاکی از آن است که روز گذشته شهرداری منطقه ۱۹، بخش‌هایی از مجتمع کوه نور را پلمب کرده تا بهره‌برداران نسبت به تخلیه پارکینگ اقدام کنند. به بهره‌برداران نیز اعلام شده که طی چند روز آینده، فعالیت این مجتمع تجاری به‌طور کامل متوقف می‌شود و تا تعیین تکلیف وضعیت حقوقی و اصلاح شرایط ایمنی، امکان بهره‌برداری از هیچ‌یک از بخش‌های مجتمع وجود ندارد.

اخبار مرتبط:
تاریخ دقیق واریز سود سهام عدالت اعلام شد
تاریخ دقیق واریز سود سهام عدالت اعلام شد

واریز سود سهام عدالت برخی از سهامداران به موقع صورت نگرفت و این موضوع باعث شده تا این پرداخت سود به خردادماه موکول شود.

همتی: آقایان گمان می‌کنند با زدن یک دکمه، تَورم خود به خود کاهش می‌یابد
همتی: آقایان گمان می‌کنند با زدن یک دکمه، تَورم خود به خود کاهش می‌یابد

«دولت نباید ژست کنترل تورم را به خود بگیرد. به نظر من باید از مردم عذرخواهی کنند و بگویند نتوانستیم تورم را کنترل کنیم.»

نماینده مجلس: پرداخت وام در کشور کلاً تعطیل شده است
نماینده مجلس: پرداخت وام در کشور کلاً تعطیل شده است

نماینده مردم مهاباد گفت: مردم برای تامین هزینه‌های اولیه زندگی مانند رهن منزل استیجاری نیاز به حمایت و دریافت وام دارند که در حال حاضر بانک‌ها حاضر به همکاری نیستند و باید هرچه زودتر برای این وضعیت چاره‌اندیشی شود.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است