کد خبر : 186121
انتشار : ۱۴۰۱/۰۱/۱۴ - 09:08
دسته‌بندی : اجتماعی
چاپ

دمای تهران بالا رفت

اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: وضعیت هوای این استان طی روزهای آتی، ابری همراه با افزایش تدریجی دما هوا پیش بینی می شود.

دمای تهران بالا رفت

به گزارش مدارا، اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: وضعیت هوای این استان طی روزهای آتی، ابری همراه با افزایش تدریجی دما هوا پیش بینی می شود.

به گزارش ایرنا،  بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی آسمان استان تهران طی امروز جمعه و فردا قسمتی ابری، گاهی نیمه ابری همراه با وزش باد ملایم و افزایش تدریجی دما پیش بینی می شود.

همچنین از بعد از ظهر دوشنبه تا پنج شنبه وضعیت آسمان استان تهران ابری، گاهی همراه با وزش باد، در برخی مناطق وزش باد شدید یا خیلی شدید با کاهش نسبی دما پیش بینی می شود.

همچنین اواخر روز چهارشنبه در بعضی ساعات بارش باران در برخی مناطق همراه با رگبار و رعد و برق و در مناطق مستعد بارش تگرگ مورد انتظار است.

 بر اساس این گزارش، ورامین و فرودگاه امام خمینی(ره) با ۲۶ درجه سانتیگراد و فیروزکوه با  یک درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و سردترین نقاط استان تهران طی ۲۴ ساعت گذشته بودند.

اخبار مرتبط:
دادستان کل کشور: طرح نور مورد تأیید ماست
دادستان کل کشور: طرح نور مورد تأیید ماست

دادستان کل کشور با بیان اینکه کلیات طرح نور فراجا مورد تأیید است و از اقدامات قانونی آنان حمایت می‌کنیم، گفت: برای اجرای صحیح طرح، دستورالعملی از سوی دادستانی کل تهیه شده و به‌زودی به فراجا ابلاغ می‌شود.

عضو شورای شهر: ساخت و ساز در پارک لاله متوقف شد
عضو شورای شهر: ساخت و ساز در پارک لاله متوقف شد

به گفته رئیس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران ساخت و ساز در پارک لاله متوقف شد.

وزیرکشور: گواهینامه موتورسیکلت برای زنان در دستور کارمان نیست
وزیرکشور: گواهینامه موتورسیکلت برای زنان در دستور کارمان نیست

وزیر کشور در حاشیه جلسه هیات دولت در پاسخ به خبرنگاران درباره گواهینامه موتورسیکلت برای بانوان گفت که فعلا چیزی در دستور کار نیست.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است