کد خبر : 60061
انتشار : ۱۳۹۸/۰۵/۲۰ - 03:47
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

وزیر ارشاد: نشریات بی‌کیفیت یارانه نمی‌گیرند

وزیر ارشاد: نشریات بی‌کیفیت یارانه نمی‌گیرند

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در نامه‌ای خطاب به معاونت مطبوعاتی خواستار توجه کافی به سنجه‌های کیفی و حذف نشریات فاقد کیفیت فنی و حرفه‌ای، غیرضرور و نیز نشریاتی که حقوق مولفان را رعایت نمی‌کنند از فهرست دریافت‌کنندگان یارانه‌ها و حمایت‌ها شد.


به گزارش سایت خبری مدآرا، اواخر تیرماه بود که یک فعال رسانه‌ای با انتشار مطلبی در حساب کاربری خود در توئیتر از تخلف موسسه‌ای با داشتن ۳۹ مجله در دریافت یارانه نشر، همچنین کاغذ یارانه ای خبر داد. هر چند انتشار این مطلب و واکنش ها نسبت به آن با پاسخ مدیر موسسه همراه بود، سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در نامه ای خطاب به حسن صفرخانی، مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی عطف به موارد منتشر شده اخیر در زمینه پرداخت یارانه به پاره ای از نشریات، بررسی دقیق این موضوع در قالب پاسخ به سه سوال را خواستار شد (

اخبار مرتبط:
دمای ۲۰ شهراصفهان بالای ۴۰ درجه است/پیش‌بینی افزایش۲ درجه‌ای دما

کارشناس مسؤول پیش بینی هوای استان اصفهان گفت: دمای ۲۰ شهر استان اصفهان بالای ۴۰ درجه سانتی‌گراد ثبت شده و طی ۲۴ ساعت آینده نیز شاهد افزایش ۲ درجه‌ای دمای هوا هستیم.

۲ حادثه ترافیکی در اصفهان ۱۳ مصدوم داشت
۲ حادثه ترافیکی در اصفهان ۱۳ مصدوم داشت

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان گفت: ۲ حادثه ترافیکی امروز در استان اصفهان ۱۳ مصدوم داشت.

طرح ملی مسکن به ۲۸ هزار متقاضی در شهرهای جدید اصفهان اختصاص یافت
طرح ملی مسکن به ۲۸ هزار متقاضی در شهرهای جدید اصفهان اختصاص یافت

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان از اختصاص طرح نهضت ملی مسکن به بیش از ۲۸ هزار متقاضی در شهرهای جدید استان (بهارستان، فولادشهر و مجلسی) خبرداد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است