کد خبر : 50889
انتشار : ۱۳۹۸/۰۳/۰۹ - 16:32
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

صادرات مرغ دوباره آزاد شد

صادرات مرغ دوباره آزاد شد

طبق اعلام گمرک، صادرات جوجه‌های یک روزه گوشتی، تخم‌مرغ نطفه‌دار گوشتی، گوشت مرغ و جوجه یک‌روزه تخم‌گذار دوباره آزاد شد.


به گزارش سایت خبری مدآرا،  وزارت صنعت، معدن و تجارت با ارسال نامه‌ای، رفع ممنوعیت صادرات جوجه‌های یک روزه گوشتی، تخم‌مرغ نطفه دار گوشتی، گوشت مرغ و جوجه یک روزه تخم‌گذار را به رئیس کل گمرک ابلاغ کرد.

در این ابلاغیه که خطاب به رئیس کل گمرک نوشته شده آمده است که «با توجه به پیشنهادات وزارت جهاد کشاورزی مبنی بر درخواست رفع ممنوعیت صادرات برخی محصولات طیور جهت جلوگیری از زیان تولید کنندگان،بدینوسیله به کلیه گمرکات اجرایی کشور اطلاع رسانی گردد که صادرات اقلام ذیل به صورت مدیریت شده و پس از تأیید وزارت جهاد کشاورزی بلامانع است».

به گزارش ایسنا، با اینکه قیمت مرغ در روزهای گذشته کاهش داشته و حالا به حدود ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان هم رسیده است اما به نظر می‌رسد مساله مهم در رفع ممنوعیت صادرات این محصول شیوه مدیریت آن است؛ به گونه‌ای که بتوان از بروز دوباره نوسانات قیمت در این بازار جلوگیری کرد.

اخبار مرتبط:
ایمن‌سازی ۴۰۰ میلیارد تومانی نقاط حادثه‌خیز اصفهان
ایمن‌سازی ۴۰۰ میلیارد تومانی نقاط حادثه‌خیز اصفهان

مدیرکل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: برای ایمن‌سازی نقاط حادثه‌خیز ۴۰۰ میلیارد تومان هزینه شده که بخشی از این مبلغ از محل اعتبارات ملی تأمین شده و برای ایمن‌سازی به ۱۰ برابر این اعتبار نیاز داریم.

موتورسیکلت ۴ میلیاردی قاچاق در اصفهان توقیف شد
موتورسیکلت ۴ میلیاردی قاچاق در اصفهان توقیف شد

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از توقیف یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق به ارزش ۴ میلیارد ریال در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

۱۵ پروژه جدید به مجتمع گردشگری صفه افزوده شد
۱۵ پروژه جدید به مجتمع گردشگری صفه افزوده شد

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان از افتتاح و آغاز بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه تفریحی و گردشگری در مجتمع گردشگری صفه خبر داد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است