کد خبر : 37649
انتشار : ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - 03:41
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

فرمانده نیروی زمینی سپاه: محرومیت عامل اصلی برخی ناامنی‌ها است

فرمانده نیروی زمینی سپاه: محرومیت عامل اصلی برخی ناامنی‌ها است

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه مباحث محرومیت زدایی امنیت ایجاد می کند، گفت :عامل اصلی برخی ناامنیها در برخی مناطق محرومیت بوده و دولت باید با تمام قوا پای کار بیاید تا با شکل گیری یک عزم همگانی، محرومیت به طور کامل رفع شود.


به گزارش سایت مدآرا، سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در آیین افتتاح ۵ هزار و ۴۰۰ پروژه عمرانی محرومیت‌زدایی این نیرو در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز شاهد افتتاح ۵ هزار و ۴۰۰ پروژه عمرانی محرومیت‌زدایی که توسط قرارگاه های عملیاتی سپاه در مناطق محروم کشور به اجرا درآمده است بودیم.

سردار پاکپور تصریح کرد :نیروی زمینی سپاه به موازات و همپای ایجاد امنیت پایدار در مناطق ماموریتی، فعالیت‌های محرومیت‌زدایی  و مردم یاری را در این مناطق دنبال می‌کند.

وی افزود: علاوه بر بهره گیری از ظرفیت‌های عظیم مردمی در ایجاد امنیت منطقه ، واحدهای مهندسی نیروی زمینی سپاه نیز مباحث محرومیت‌زدایی از قبیل احداث خانه، راه روستایی ،مراکز درمانی ،پل و … را بطور هدفمند به انجام رسانده است؛ همچنین پروژه های اشتغال زایی و اقتصاد مقاومتی در کنار پروژه‌های عمرانی به انجام رسید و امروز شاهد افتتاح ۵ هزار و ۴۰۰ پروژه محرومیت‌زدایی در مناطق کم برخوردار و مرزی کشور هستیم.

سردار پاکپور با تاکید بر اینکه مباحث محرومیت زدایی امنیت ایجاد می کند، گفت :عامل اصلی برخی ناامنیها در برخی مناطق محرومیت بوده و دولت باید با تمام قوا پای کار بیاید تا با شکل گیری یک عزم همگانی، محرومیت به طور کامل رفع شود.

اخبار مرتبط:
آمریکا، سپاه پاسداران را تحریم کرد
آمریکا، سپاه پاسداران را تحریم کرد

طی چند روز گذشته اداره کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه داری آمریکا (اوفک) شش نهاد، یک فرد حقیقی و دو نفتکش را تحریم کرد.

جو بایدن: ولادیمیر پوتین یک قصاب است
جو بایدن: ولادیمیر پوتین یک قصاب است

رئیس‌جمهور آمریکا بار دیگر به همتای روس خود را «قصاب» توصیف کرد.

بیش از ۵۵ هزار درخواست برای استیضاح وزیر کار امضاء شد
بیش از ۵۵ هزار درخواست برای استیضاح وزیر کار امضاء شد

این کارزار تا هشتم فروردین‌ماه، ۵۵۸۴۴ امضا داشته است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است