کد خبر : 37602
انتشار : ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - 03:58
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

سخنگوی ارتش اظهارات استاندار البرز درباره بوئینگ ۷۰۷ را تکذیب کرد

سخنگوی ارتش اظهارات استاندار البرز درباره بوئینگ ۷۰۷ را تکذیب کرد

سخنگوی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: هواپیمای بوئینگ ۷۰۷ به هیچ عنوان در اجاره نبوده و این ماموریت پروازی علاوه بر مردم یاری، آموزشی بوده است.


به گزارش سایت مدآرا: امیر سرتیپ دوم «شاهین تقی خانی»  درخصوص چگونگی وقوع حادثه هواپیمای ۷۰۷ افزود: در این ماموریت برای صرفه جویی در استفاده از تجهیزات و استفاده مطلوب از زمان طولانی ماموریت همزمان اقدام آموزشی نیز صورت می پذیرد.
وی ادامه داد: در این ماموریت نیز در فاصله رفت و برگشت، ماموریت آموزشی برای خلبانان و مجموعه تیم پروازی انجام شد.
سخنگوی ارتش تصریح کرد: در نتیجه این ماموریت علاوه بر ماموریت مردم یاری، ماموریت آموزشی نیز بوده و همچنین هواپیما به هیچ عنوان در اجاره نبوده است.
امیر تقی خانی در بخش دیگری از این گفت و گو اعلام کرد: تیم های متخصص نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در منطقه حاضر شده و کار بررسی ها به منظور مشخص شدن علت سقوط را آغاز کرده اند.
وی با بیان این که بررسی ها زمان بر خواهد بود، افزود: به منظور پیشگیری از تشویش اذهان عمومی، نمی توان روی گمانه ها و حرف های پراکنده صحبت کنیم از این رو برای مشخص شدن علت وقوع حادثه باید تا پایان بررسی منتظر بود.
وی یادآور شد: از تعداد ۱۵ نفر جان باخته، ۱۳ نفر آنها از مجموعه ارتش و دو نفر از شرکت های مرتبط با پشتیبانی دام وزارت جهاد کشاورزی هستند. همچنین یک نفر از کارکنان پروازی مصدوم شده است.
سخنگوی ارتش با بیان این که جان باختگان شهید راه خدمت به مردم محسوب می شوند، گفت: ارتش بارها در خدمات مردم یاری داخل و خارج از کشور حضور داشته است و این ماموریت ها کماکان نیز ادامه دارد./ ایرنا

اخبار مرتبط:
شکستگی لوله انتقال آب زاینده‌رود به کاشان تخریب غیرعمد بود
شکستگی لوله انتقال آب زاینده‌رود به کاشان تخریب غیرعمد بود

رییس گروه بهره‌برداری و نگهداری از سد زاینده‌رود با بیان اینکه شکستگی لوله در رینگ کاشان ترمیم شد، گفت: برآورد عوامل مبنی بر تخریب غیرعمد خط لوله بر اثر عملیات لایروبی قنات بود.

علی دایی پیگر حال ترانه علیدوستی شد
علی دایی پیگر حال ترانه علیدوستی شد

علی دایی، اسطوره فوتبال کشورمان در تماسی با حمید علیدوستی پدر ترانه علیدوستی جویای حال این بازیگر سینمای ایران شد.

ابراهیم رئیسی و همسرش، در پاکستان دکتری افتخاری گرفتند
ابراهیم رئیسی و همسرش، در پاکستان دکتری افتخاری گرفتند

جمیله علم‌الهدی که همسرش را در سفر به پاکستان همراهی می‌کند، با حضور در این دانشگاه از ترجمه انگلیسی خود به‌نام «هنر زنانه زیستن» رونمایی کرد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است