کد خبر : 37508
انتشار : ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - 22:40
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

روحانی: از استان گلستان جز بوی برادری و اتحاد استشمام نکردیم/ گلستان، استان وحدت اقوام و مذاهب است

روحانی: از استان گلستان جز بوی برادری و اتحاد استشمام نکردیم/ گلستان، استان وحدت اقوام و مذاهب است

رییس جمهوری در جمع مردم گلستان گفت: برخی ها می خواهند غذا، دارو و تجهیزات مردم را دچار محدودیت کنند؛ ما اکنون با همسایگان خود بهترین روابط را داریم.


به گزارش سایت مدآرا: حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی روز دوشنبه در جمع مردم گنبدکاووس در ورزشگاه تختی این شهر اظهار کرد: گلستان با اقوام و مذهب مختلف و داشتن مردمی شجاع، مرزدار و عاشق ایران اسلامی و انقلاب، استان وحدت اقوام و مذاهب است.
بسیار سپاسگزارم از مردم عزیز و بزرگوار استان گلستان که در واقع گلستان ایران است و از صفا و صمیمیت و استقبال پرشور مردم در مسیر حرکت از فرودگاه کلاله تا محل سخنرانی تقدیر و تشکر می کنم.
وی ادامه داد: استان گلستان در راه دفاع از کشور نزدیک به چهار هزار شهید تقدیم نظام کرده که ۵۱۴ شهید آن مربوط به شهرستان گنبدکاووس است که نشان از دلبستگی آنان به انقلاب و نظام اسلامی دارد.
رئیس جمهوری با برشمردن پیشینه تاریخی استان گلستان و مشاهیر آن، این استان را سرزمین تاریخ توصیف کرد که میزبان بزرگانی چون ابوعلی سینا و ابوریحان بیرونی بوده است.
روحانی با نام بردن از «مختومقلی فراغی» شاعر و عارف نامی ترکمن گفت: این شاعر بزرگ در ۳۰۰ سال پیش، زمانی در این دیار اختلاف وجود داشت، با رویه اعتدال گرایانه و احترام خاص به اهل بیت پیامبر و امامان معصوم، مردم این دیار و جهانیان را به وحدت، برادری و اخوت دعوت کرد.
وی افزود: ۲۶ دی ۵۷، روز فرار دیکتاتور از این سرزمین بود و من در برابر عظمت و اعتماد مردم، سر تواضع فرود می آورم.
رییس جمهوری افزود: امنیت امروز، هوشیاری مردم و پیشرفت علمی افتخار ماست.
روحانی با بیان اینکه در روزهای پیش رو دو ماهواره به فضا پرتاب می کنیم، گفت: ماهواره پیام با ماهواره بر ساخت دانشمندان و دانشگاه امیرکبیر، بزودی در ۶۰۰ کیلومتری مدار قرار می گیرد.
او ادامه داد: ماهواره پیام، نخستین ماهواره عملیاتی ایران با ماموریت ارسال روزانه اطلاعات سرزمینی است، در علم ژنتیک، مقام نخست منطقه هستیم.
رئیس جمهوری افزود: ما از توطئه های دشمن هراس نداریم و مشکلات را پشت سر خواهیم گذاشت، آمریکا و اذنابشان قادر نیستند ملت بزرگ و رهبری شجاع را به زانو درآورند.
رئیس دولت تدبیر و امید با بیان اینکه آماده روابط دوستانه با یکی دو کشور منطقه هستیم، گفت: ۷ هزار میلیارد تومان برای رفع فقر مطلق در سال ۹۸ در نظر گرفته ایم و مهمترین اولویت کشور، اشتغال جوانان است.
اخبار مرتبط:
آیا لمینت دندان درد دارد؟
آیا لمینت دندان درد دارد؟

روش‌های بسیاری برای ترمیم دندان‌ها و ایجاد ظاهری مناسب برای آن‌ها ایجاد شده است. با بهره‌گیری از این روش‌ها می‌توانید دندان‌هایی زیبا و لبخندی دلنشین را تجربه کنید. از جمله پرکاربرد‌ترین روش‌های درمانی و زیبایی دندان می‌توان به لمینت دندان اشاره کرد. با استفاده از لمینت می‌توان به اصلاح فرم و رنگ دندان‌ها پرداخت. بیش‌تر افرادی که قصد استفاده از لمینت دندان را دارند، با این سوال مواجه می‌شوند که آیا لمینت دندان درد دارد؟ در پاسخ به این سوال می‌توانیم بگوییم که روند کلی لمینت دندان بدون درد است. در ادامه به بررسی لمینت دندان پرداخته و نکاتی را بیان می‌کنیم که لمینت در آسان‌ترین روش انجام شود.

تامین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان در دستور کار استانداری است
تامین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان در دستور کار استانداری است

استاندار اصفهان گفت: تأمین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان بزرگ در دستور کار استانداری است.

اسکان ۳۶۶ هزار مسافر تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی در مدارس اصفه
اسکان ۳۶۶ هزار مسافر تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی در مدارس اصفه

اصفهان - مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان از پذیرش بیش از ۳۶۶ هزار مسافر نوروزی توسط آموزش و پرورش اصفهان تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی ۱۴۰۳ خبر داد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است