کد خبر : 37380
انتشار : ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - 21:07
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

دفاع دادستان فردیس از فعالیت تلگرام

دفاع دادستان فردیس از فعالیت تلگرام

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فردیس در استان البرز در کانال خود فیلمی از بخشش یک محکوم به قصاص، منتشر و اعلام کرده که بخشش این فرد نتیجه وجود تلگرام بوده است.


مدآرا | حسن جهانشاهلو در کانال خود نوشته، “کاری به سیاسی کاری در تلگرام ندارم اما این فیلم نتیجه وجود تلگرام بود؛ آزادی یک محکوم به قصاص با کمک خیرین از سراسر کشور.

ارتباط بی واسطه با مردم شهر فردیس نیز هر چند بسیار سخت و دشوار است اما از برکت همین فضای مجازی است، جایی که تندترین انتقادات و معایب خودم، دادسرای فردیس و مجموعه شهرستان را مستقیم به خودم می‌گویند بدون هر نوع لکنت زبانی؛ دشوار از این جهت که در بعضی موارد کاری از دستم بر نمیاد.”

جهانشاهلو پیش از این درباره بخشش این محکوم به قصاص در کانال خود با انتشار عکس چک مبلغ لازم برای دیه گفته بود: «فضای مجازی همیشه هم بد نیست، کارهای بزرگی می‌شود با آن انجام داد یک گروه از افراد خیر کنار هم جمع شدند همت کردند و موجبات رهایی از قصاص یک محکوم را فراهم کردند آن هم با مبالغ کم اما همت زیاد؛ هر چند بدون هماهنگی با اینجانب این کار را شروع کردند اما پایان خوشی داشت ممنون تک تک اعضای این گروه خیر هستم. به معاونت فرهنگی دادگستری کل استان البرز پیشنهاد دادم موسس این گروه به نمایندگی از سایرین مورد تقدیر معنوی قرار گیرد؛ خیلی خوب است این جمع از هم متلاشی نشود و پرونده دیگری را از شروع کنند، وقتی این چک را امضا کردم حال خوبی داشتم.»/ایسنا

اخبار مرتبط:
آیا لمینت دندان درد دارد؟
آیا لمینت دندان درد دارد؟

روش‌های بسیاری برای ترمیم دندان‌ها و ایجاد ظاهری مناسب برای آن‌ها ایجاد شده است. با بهره‌گیری از این روش‌ها می‌توانید دندان‌هایی زیبا و لبخندی دلنشین را تجربه کنید. از جمله پرکاربرد‌ترین روش‌های درمانی و زیبایی دندان می‌توان به لمینت دندان اشاره کرد. با استفاده از لمینت می‌توان به اصلاح فرم و رنگ دندان‌ها پرداخت. بیش‌تر افرادی که قصد استفاده از لمینت دندان را دارند، با این سوال مواجه می‌شوند که آیا لمینت دندان درد دارد؟ در پاسخ به این سوال می‌توانیم بگوییم که روند کلی لمینت دندان بدون درد است. در ادامه به بررسی لمینت دندان پرداخته و نکاتی را بیان می‌کنیم که لمینت در آسان‌ترین روش انجام شود.

تامین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان در دستور کار استانداری است
تامین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان در دستور کار استانداری است

استاندار اصفهان گفت: تأمین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان بزرگ در دستور کار استانداری است.

اسکان ۳۶۶ هزار مسافر تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی در مدارس اصفه
اسکان ۳۶۶ هزار مسافر تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی در مدارس اصفه

اصفهان - مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان از پذیرش بیش از ۳۶۶ هزار مسافر نوروزی توسط آموزش و پرورش اصفهان تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی ۱۴۰۳ خبر داد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است