کد خبر : 37223
انتشار : ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - 04:30
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

بنیانگذار زر ماکارون، تلگرامی شد!

بنیانگذار زر ماکارون، تلگرامی شد!

مرتضی سلطانی بنیانگذار هولدینگ زر با نوشتن یادداشتی کوتاه به شبکه های اجتماعی امد، او در بخشی از این یادداشت که در کانال تلگرامی اش منتشر شده نوشته است: واقعیتش نمی‌دانم از کجا شروع کنم، مهرماه بود که به صورت اتفاقی با چند جوان رسانه‌ای به گفتگو پرداختیم. تا توانستند نالیدند و نالیدند، گفتند؛ سلطانی چه کنیم در این اوضاع، حتی در خرج‌های روزانه خود ماندیم چه برسد به ازدواج و خرید خانه!


به گزارش سایت خبری مدآرا  اول خوشحال شدم که به جوان دهه ۳۰ اعتماد کردند و اینگونه بی روتوش سخن گفتند، با آنها حداقل ۳۰ سال اختلاف سن داشتم، برایشان گفتم از سختی‌ها از اینکه پدرم هیچ‌جور زیربار نرفت تا تحصیل کنم و آخر مادرم را برای این که مرا به مدرسه فرستاد، طلاق داد و ما را ترک کرد، از زمانیکه در شرایط سنی جوان‌تر از انها مجبور بودم در وادی السلام قبرها را بشورم تا خرج زندگی‌م را دربیارم، از اینکه میوه‌ها و خوراکی‌هایی که مردم در قبرستان می‌دادند را برای مادرم می‌آوردم و…. آخر گپ‌وگفت چهره‌ی همه آنها تغییر کرده بود، خواستند این‌ها را بنویسند و رسانه‌ای کنند، تشکر کردم اما گفتم نیازی نیست. نه اینکه خجالت بکشم، نمی‌خواستم در این حجم از نااُمیدی از سختی‌ها بگویم!

یکی از آنها درخواست کرد حداقل در این روز‌ها که دور، دورِ شبکه‌های اجتماعی‌ست در آنجا بنویسم تا بخوانند! گفتم حتما!

تقریبا یک ماه از آن گپ و گفت گذشت به دفتر آمدند، این بار با شیرینی! گفتند چرا پس بد قولی کردی؟ گفتم در هجوم کارها و اشتغال فراوان، فراموش کردم، تلفن همراهم را گرفتند و برای‌م کانال تلگرامی درست کردند و اینستاگرام! گفتند با اجازه ،خودمان را هم ادمین کردیم! خندیدیم!

گروهی هم درست کردند گفتند ‌تو بگو ما می‌نویسیم!

شرمنده شدم! از این به بعد می‌خواهم بیشتر برای‌شان بگویم، برایتان بگویم و بشنوم. از مشکلاتتان بگویید سوالی در مورد کسب و کارتان داشتید بپرسید، نه به عنوان کارشناس بلکه به عنوان عضوی از خانواده بزرگ ایران عزیز نظرم را خواهم گفت!

اخبار مرتبط:
ذخیره سد زاینده‌رود به ۳۸۳ میلیون مترمکعب رسید
ذخیره سد زاینده‌رود به ۳۸۳ میلیون مترمکعب رسید

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اصفهان گفت: ذخیره سد زاینده رود به ۳۸۳ میلیون مترمکعب رسیده است.

آب در رودخانه زاینده‌رود اصفهان دوباره جاری شد
آب در رودخانه زاینده‌رود اصفهان دوباره جاری شد

اصفهان- آب زاینده‌رود در زیر پل‌های تاریخی شهر اصفهان دوباره جاری شد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است