کد خبر : 37162
انتشار : ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - 05:16
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

چه کسانی در جلسه امروز مجمع تشخیص غایب بودند؟

چه کسانی در جلسه امروز مجمع تشخیص غایب بودند؟

جلسه امروز مجمع تشخیص مصلحت نظام میزبان حضور یک مهمان، یعنی حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی، رئیس دفتر مقام معظم رهبری و غیبت هفت نفر از اعضای حقیقی و حقوقی بود.


مدآرا |  امروز نخستین جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام به ریاست آیت‌الله صادق آملی لاریجانی برگزار شد. جلسه‌ای که با حضور رئیس دفتر مقام معظم رهبری به‌عنوان معارفه رئیس جدید تلقی شد.

البته این جلسه غایبانی نیز داشت. حجت‌الاسلام حسن روحانی، رئیس‌جمهوری که از ابتدای سال جاری تاکنون در جلسات مجمع شرکت نکرده است، امروز نیز به مجمع نیامد.

حجت‌الاسلام علی‌اکبر ناطق نوری و محمود احمدی‌نژاد از اعضای حقیقی مجمع نیز امروز از غایبان بودند. البته احمد توکلی دیگر عضو حقیقی مجمع که عموماً در همه جلسات مجمع حاضر است، امروز به جرگه غایبان پیوسته است. آیت‌الله حسن صانعی دیگر عضو حقیقی غایب در جلسه امروز بود.

علاوه بر این‌ها، فقهای شورای نگهبان که اعضای حقوقی مجمع به‌شمار می‌روند؛ آیت‌الله محمد مومن که در بستر بیماری است و آیت‌الله سید محمدرضا مدرسی یزدی به جلسه امروز مجمع نرسیدند.

هفته پیش رهبر انقلاب اسلامی آیت‌الله صادق آملی لاریجانی را به سمت ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام منصوب کردند. البته آیت‌الله آملی لاریجانی، پیش از این کمتر در جلسات مجمع حاضر می‌شد و معمولاً در فهرست غایبان جای می‌گرفت./ایرنا

اخبار مرتبط:
برادران زورگیر در کمتر از ۵ ساعت در شاهین‌شهر دستگیر شدند
برادران زورگیر در کمتر از ۵ ساعت در شاهین‌شهر دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شاهین شهر و میمه گفت: با تلاش مأموران انتظامی این فرماندهی ۲ برادر سارقی که با تهدید سلاح سرد اقدام به زور گیری از شهروندان کرده بودند در کمتر از ۵ ساعت دستگیر شدند.

تخلیه آب در کاشان همچنان ادامه دارد/آسیب به قنوات اردستان
تخلیه آب در کاشان همچنان ادامه دارد/آسیب به قنوات اردستان

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: تخلیه آب از شهر کاشان به دلیل خروش رودخانه و جاری شدن آب در شهر همچنان ادامه دارد.

باران در خوروبیابانک رکورد زد/ تداوم فعالیت سامانه همرفتی
باران در خوروبیابانک رکورد زد/ تداوم فعالیت سامانه همرفتی

رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: خور و بیابانک در شبانه روز گذشته بیشترین بارندگی را داشته و ۳۸ میلیمتر باران در این منطقه کویری باریده است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است