کد خبر : 36713
انتشار : ۱۳۹۷/۱۰/۰۷ - 20:52
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

۱۹ پادگان از داخل به خارج از شهرها منتقل شده است

۱۹ پادگان از داخل به خارج از شهرها منتقل شده است

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس از انتقال ۱۹ پادگان از داخل به خارج از شهرها خبر داد.


به گزارش سایت خبری مدآرا :صدیف بدری  با اشاره به اقدامات وزارت دفاع برای انتقال پادگان ها از داخل به خارج از شهرها، گفت: خوشبختانه وزارت دفاع اقدامات قابل قبولی را در این عرصه صورت داده، به طوری که بر اساس آمارها، تاکنون حدود ۱۹ پادگان از داخل به خارج از شهرها منتقل شده است.

۱۰ هزار میلیارد تومان، ارزش اراضی پادگان های منتقل شده به خارج از شهرها

نماینده مردم اردبیل، نیر و نمین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: وزارت دفاع برنامه ریزی مطلوبی را برای افزایش ارزش افزوده اراضی پادگان های منتقل شده، انجام داده به طوری که ارزش اراضی پادگان های منتقل شده حدود ۱۰ هزار میلیارد تومان برآورد شده است.همچنین وزارت دفاع از فرصت های مربوطه به اراضی دولتی منابع طبیعی نیز استفاده مثبت انجام داده اند.
این نماینده مردم در مجلس دهم ادامه داد: یکی دیگر از اقدامات وزارت دفاع، حضور در عرصه اطفای حریق بوده است، به طوری که در سه سال گذشته این وزارتخانه نقش موثری در خنثی کردن آتش سوزی های گسترده جنگل ها و مراتع داشته است.

وی ادامه داد: همچنین این وزارتخانه حدود ۲۲۰ میلیارد تومان تجهیزات مربوط به امدادرسانی و اطفای حریق به دستگاه های دیگر ارائه کرده اند.

بدری تصریح کرد: از طرف دیگر وزارت دفاع حدود ۲ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان پروژه در سال ۹۷ اجرایی کرده و همچنین پروژه هایی با منابع ارزی عملیاتی شده است.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت: بخشی از پروژه های اجرا شده توسط وزارت دفاع در دهه فجر امسال مورد بهره برداری قرار می گیرد.

اخبار مرتبط:
افزایش مجدد دستمزد کارگران تکذیب شد
افزایش مجدد دستمزد کارگران تکذیب شد

سید صولت مرتضوی وزیر کار در حاشیه نشست دولت گفت که « برای موضوع میزان افزایش حقوق کارگران در شورای عالی کار تصمیم گیری و در نهایت مصوب هم شد.»وی اضافه کرد که « آنچه در رابطه با میزان دستمزد تصمیم گیری و ابلاغ هم شده اجرا خواهد شد»

روزنامه اصولگرا: از ابتدای امسال همه اقلام خوراکی گران شده است
روزنامه اصولگرا: از ابتدای امسال همه اقلام خوراکی گران شده است

روزنامه اصولگرای خراسان ضمن انتقاد از دولت نوشت:

آیت‌الله جوادی‌آملی: اگر مردم گرفتار فقر بشوند، دین از بین خواهد رفت
آیت‌الله جوادی‌آملی: اگر مردم گرفتار فقر بشوند، دین از بین خواهد رفت

آیت‌الله جوادی آملی در دیدار مدیر عامل بانک ملی ایران و هیئت همراه بیان داشت: اگر اقتصاد نتواند رضایت مردم را تأمین کند و مردم گرفتار فقر بشوند، دین نیز از بین خواهد رفت، این دعای پیغمبر است که عرض کرد خدایا، اگر اقتصاد ما ضعیف باشد دینداری سخت است؛ لذا بانکداری اولین وظیفه اش باسواد شدن است که ما چه نیاز داریم؟ چه داریم؟ چگونه حل بکنیم؟

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است