کد خبر : 3456
انتشار : ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - 00:53
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

سوریه هرگونه حمله موشکی رژیم صهیونیستی به فرودگاه المزه را تکذیب کرد

سوریه هرگونه حمله موشکی رژیم صهیونیستی به فرودگاه المزه را تکذیب کرد

[ad_1]

تلویزیون رسمی سوریه به نقل از یک منبع نظامی هرگونه حمله رژیم صهیونیستی به فرودگاه نظامی المزه در نزدیکی دمشق را تکذیب کرد، این درحالی است که برخی اخبار از حمله اسرائیل به این فرودگاه حکایت داشت.
انفجار در فرودگاه المزه

_سایت خبری مدآرا، به نقل از تلویزیون رسمی و نیز خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، این منبع نظامی اظهار داشت: صدای انفجارها ناشی از انفجار انبار تسلیحات در نزدیکی فرودگاه به دلیل اتصال برق بوده است.

این در حالی است که رسانه‌های وابسته به نظام سوریه پیشتر گزارش داده بودند، این انفجارها ناشی از حملات هوایی اسرائیل به انبار ذخایر تسلیحاتی در فرودگاه بوده و این گزارش‌ها حکایت از پاسخ نیروهای سوری به این حملات داشت.

رسانه‌ها افزوده بودند سامانه پدافندی ارتش سوریه موشک‌های زمین به هوا را از مقرهای تیپ چهارم در اطراف منطقه معضمیه الشام شلیک کرده بودند.

شاهدان عینی نیز در نیمه‌های شب گذشته از شنیده شدن صدای انفجارهای مهیبی در اطراف فرودگاه نظامی المزه در غرب دمشق و نیز مرکز پژوهش‌های علمی الجمرایا و بلند شدن دود از فرودگاه خبر داده بودند.

روزنامه الوطن سوریه در توییتر نوشته بود، دو انفجار عظیم منطقه المزه در دمشق را لرزاند.

یک ساکن محله المزه در هم‌جواری فرودگاه المزه در این باره گفت، صدای ده‌ها انفجار که منبعش فرودگاه بود، شنیده شد و دود غلیظی برای نیم ساعت از فرودگاه به هوا برخاست و خودروهای امداد و آمبولانس و آتش‌نشان‌ها به سمت فرودگاه حرکت کردند.

ساکنان محلی احتمال می‌دادند، انبارهای تسلیحاتی داخل فرودگاه در معرض حمله قرار گرفته باشد.

دیده بان حقوق بشر سوریه که وابسته به مخالفان سوری است، مدعی شده بود، فرودگاه در معرض حمله موشکی اسرائیل قرار گرفته اما اسرائیل هنوز هیچ واکنشی به این اظهار نظر نداشته است.

فرودگاه المزه تاکنون چندین بار هدف حمله موشکی رژیم صهیونیستی قرار گرفته که آخرین این حملات ابتدای ماه مه بود.

انتهای پیام

[ad_2]

Source link

اخبار مرتبط:
آیا لمینت دندان درد دارد؟
آیا لمینت دندان درد دارد؟

روش‌های بسیاری برای ترمیم دندان‌ها و ایجاد ظاهری مناسب برای آن‌ها ایجاد شده است. با بهره‌گیری از این روش‌ها می‌توانید دندان‌هایی زیبا و لبخندی دلنشین را تجربه کنید. از جمله پرکاربرد‌ترین روش‌های درمانی و زیبایی دندان می‌توان به لمینت دندان اشاره کرد. با استفاده از لمینت می‌توان به اصلاح فرم و رنگ دندان‌ها پرداخت. بیش‌تر افرادی که قصد استفاده از لمینت دندان را دارند، با این سوال مواجه می‌شوند که آیا لمینت دندان درد دارد؟ در پاسخ به این سوال می‌توانیم بگوییم که روند کلی لمینت دندان بدون درد است. در ادامه به بررسی لمینت دندان پرداخته و نکاتی را بیان می‌کنیم که لمینت در آسان‌ترین روش انجام شود.

تامین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان در دستور کار استانداری است
تامین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان در دستور کار استانداری است

استاندار اصفهان گفت: تأمین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان بزرگ در دستور کار استانداری است.

اسکان ۳۶۶ هزار مسافر تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی در مدارس اصفه
اسکان ۳۶۶ هزار مسافر تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی در مدارس اصفه

اصفهان - مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان از پذیرش بیش از ۳۶۶ هزار مسافر نوروزی توسط آموزش و پرورش اصفهان تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی ۱۴۰۳ خبر داد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است