کد خبر : 32448
انتشار : ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - 08:21
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

تشریح طرح زمستانی اتوبوسرانی

تشریح طرح زمستانی اتوبوسرانی

[ad_1]

با فرارسیدن فصل زمستان و بارش های برف و باران، شرکت واحد اتوبوسرانی تهران تمهیدات ویژه ای را به منظور خدمت رسانی بهتر به شهروندان پایتخت، برنامه ریزی و اجرا می نماید.
اتوبوسرانی

_سایت خبری مدآرا، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در این باره گفت: با عنایت به تجربیات ادوار گذشته درباره افزایش ساعات پیک ترافیک چهار ماهه پایانی سال و برای مواجهه با بارش‌های فصلی و برودت هوا ، به این منظور ناوگان این شرکت در قالب طرح زمستانی، ضمن بازدید فنی کلیه اتوبوس‌ها و انجام تست‌های مخصوص فصل زمستان به صورت ویژه ، نسبت به رفع نقص فنی احتمالی اتوبوس‌های دارای مشکل نیز اقدام خواهد نمود.
سنندجی در ادامه افزود: به منظور افزایش ایمنی عبور و مرور با توجه به احتمال بارش برف و لغزندگی معابر و یا بروز تصادفات رانندگی، در سطح مناطق ۲۲ گانه، واحدهای امداد خودرو مستقر شده‌اند تا در صورت بارش برف نسبت به تجهیز اتوبوس‌ها به زنجیر چرخ در کمترین فرصت ممکن اقدام کنند و زمان بهینه برای جابه‌جایی مسافران عزیز حاصل شود.
وی ادامه داد: همچنین به منظور بررسی سیستم گرمایشی کلیه اتوبوسها، مسئولین اجرایی سامانه ها برای اطمینان، کلیه اتوبوسها را مورد آزمایش قرار داده و در صورت نقص در هر یک از قطعات مربوط به سیستم گرمایشی اتوبوس، نسبت به برطرف کردن آن اقدام می‌کنند. 
سنندجی بیان کرد: جهت رفع موضوعات جایگاههای سوخت CNG برای اتوبوس‌های شرکت واحد و اشکالات احتمالی آتی در برخی از این جایگاهها به لحاظ افت فشار گاز که در روزهای سرد سال تشدید می‌شود، اقدامات و برنامه ریزی لازم صورت گرفته است.
پیمان سنندجی گفت: با نظارت ویژه مدیران خطوط بر آمادگی فنی و اشتغال حداکثری ناوگان و همچنین کنترل هوشمند ناوگان از طریق سیستم های نظارت تصویری ، ضمن شناسایی خطوط با حجم بالای مسافران در روزهای بارانی و یا برفی در فصل سرما، نسبت به اعزام به موقع اتوبوس‌های کمکی، تقویت خطوط و همچنین اقدامات پیشگیرانه و موثر، اقدام خواهد شد.
وی افزود: در زمان بارش برف در سطح شهر تهران، بدلیل اینکه همکارانم مشغول خدمت‌رسانی در خطوط شبانه می‌باشند ، به مدیران سامانه‌های تابعه به ویژه خطوط منتهی به مبادی شمالی و غربی تأکید شده تا نسبت به بستن زنجیر چرخ در شب ها اقدام کنند تا خدمت‌رسانی در شب و خصوصاً بامداد روز بعد همچون روزهای قبل، به سهولت انجام شود.
بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران، همچنین سنندجی، مدیر عامل شرکت واحد از شهروندان تهرانی درخواست کرد که ضمن عدم تردد خودروهای شخصی در خطوط ویژه، با برنامه ریزی و مدیریت سفر، به خصوص در ساعات اولیه صبح روزهای برفی یا بارانی، خدمت‌گزاران خود را جهت ارائه خدمت‌رسانی بهتر، یاری کنند.

انتهای پیام

[ad_2]

لینک منبع

اخبار مرتبط:
روزنامه اصولگرا: حمله به اسرائیل، دلار را ارزان کرد
روزنامه اصولگرا: حمله به اسرائیل، دلار را ارزان کرد

روزنامه نزدیک به سپاه نوشت: نخستین واکنش مثبت به وعده صادق ایران ریزش نرخ دلار و ارز در داخل بود. این دقیقاً عکس آن‌چیزی بود که برخی استادان اقتصاد و استراتژیست‌های فلان و بهمان با یک وزنه سنگینی از مدارک دانشگاهی‌شان انتظار آن را می‌کشیدند و پیش‌بینی می‌کردند.

شبکه اجتماعی ایتا، کانال فروشگاه پوشاک را به علت انتشار تصویر چهره زنان بَست I ببینید
شبکه اجتماعی ایتا، کانال فروشگاه پوشاک را به علت انتشار تصویر چهره زنان بَست I ببینید

«بنفشه ابراهیمی»، موسس و مدیر این فروشگاه پوشاک با انتشار پستی در شبکه اجتماعی X نوشت: «واقعا متاسفم برای ایتا که به خاطر تصویر چهره‌، کانال ۵ هزار تایی منو بست. حیف ما برندای ایرانی که داریم حمایتتون می‌کنیم.»

پلیس: ساختمان وزرا مرکز مبارزه با اراذل و اوباش و سارقین شد / یکی از اراذل و اوباش حین اعزام به محلِ جرم از قرصِ نامعلوم استفاده کرده و مُرد
پلیس: ساختمان وزرا مرکز مبارزه با اراذل و اوباش و سارقین شد / یکی از اراذل و اوباش حین اعزام به محلِ جرم از قرصِ نامعلوم استفاده کرده و مُرد

مرکز اطلاع‌رسانی فاتب طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: خبر در خصوص فوت به دلیل حجاب در ساختمانِ وزرا کذب است و این ساختمان مرکز مبارزه با اراذل و اوباش و سارقین حرفه‌ای بوده و ارتباطی با سایرِ مأموریت‌های پلیس ندارد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است