کد خبر : 298761
انتشار : ۱۴۰۳/۰۳/۰۵ - 13:29
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

روزنامه اصولگرا: در انتخابات ریاست جمهوری تیرماه، احترام شهید رئیسی را نگه دارید

جوان نوشت: در انتخابات ریاست جمهوری تیر ماه سال جاری، کاش احترام شهید و احترام احساسات عزادار مردم پاس داشته شود. هر کسی برنامه‌اش را بگوید و مواضعش را اعلام کند و تمام و تشخیص دوری و نزدیکی به خط فکری و عملی رئیس‌جمهور شهید و قضاوت خوبی و بدی آن را بر عهده خود مردم بگذارد.

روزنامه اصولگرا: در انتخابات ریاست جمهوری تیرماه، احترام شهید رئیسی را نگه دارید

به گزارش سایت خبری مدارا؛ روزنامه اصولگرای جوان نوشت: هر کس می‌خواهد خودش را بیشتر شبیه رئیسی نشان دهد تا رأی این جمعیت میلیونی سوگوار را برای خود کند، بنابراین ادعای شبیه رئیسی‌بودن لاجرم در این انتخابات که پیوسته با شهادت رئیسی است، قدرت موج‌سواری خوبی می‌تواند داشته باشد!

این روز‌ها دستورالعمل رئیس‌جمهور شهید به رسانه‌های دولت در هنگامه انتخابات خبرگان رهبری که آیت‌الله رئیسی جزو کاندیدا‌ها بود، منتشر شده و باب جدیدی از اخلاق انتخاباتی شهید سیدابراهیم رئیسی را نمایان کرده است.

کاندیدا‌ها می‌توانند تصمیم بگیرند اینگونه باشند. جدل غیراخلاقی نکنند، از موقعیت خود سوءاستفاده نکنند، روی به تخریب، طعن و تهمت نیاورند و… این موارد می‌تواند تأثیر مثبت شهادت رئیس‌جمهور بر انتخابات زودهنگام باشد، البته به شرطی که کاندیدا‌های محترم بیان نکنند که به خاطر تأسی به رئیس‌جمهور شهید اینگونه عمل می‌کنند، وگرنه که خودش سوءاستفاده از محبت مردم به رئیس‌جمهور فقید است.با همین جمله، می‌توان سراغ تأثیر منفی شهادت رئیس‌جمهور بر انتخابات رفت و آن هم سوءاستفاده کاندیدا‌ها از محبت مردم به رئیسی شهید و سوگ جمعی ایجاده شده پس از شهادت اوست. حالا هر کس می‌خواهد خودش را بیشتر شبیه رئیسی نشان دهد تا رأی این جمعیت میلیونی سوگوار را برای خود کند، بنابراین ادعای شبیه رئیسی‌بودن لاجرم در این انتخابات که پیوسته با شهادت رئیسی است، قدرت موج‌سواری خوبی می‌تواند داشته باشد!

این میان کسانی هم که قرابت فکری با رئیسی ندارند، لاجرم تلاش می‌کنند خط تخریب او را که از انتخابات‌های گذشته و در زمان حیاتش آغاز کردند، این بار به سمت عملکرد سه ساله او ببرند و نشان دهند شیوه بهتر اداره کشور دست آنهاست.

با آنچه گفتیم، می‌خواهیم نتیجه بگیریم که در انتخابات ریاست جمهوری تیر ماه سال جاری، کاش احترام شهید و احترام احساسات عزادار مردم پاس داشته شود. هر کسی برنامه‌اش را بگوید و مواضعش را اعلام کند و تمام و تشخیص دوری و نزدیکی به خط فکری و عملی رئیس‌جمهور شهید و قضاوت خوبی و بدی آن را بر عهده خود مردم بگذارد.

اخبار مرتبط:
لباس خواب برای افراد چاق: مدل هایی راحت و شیک برای تمای سایزها
لباس خواب برای افراد چاق: مدل هایی راحت و شیک برای تمای سایزها

یکی از مهم ترین البسه ها و پوشاکی که بیشتر زندگی ما را به خود اختصاص داده، لباس راحتی و لباس های خواب است. بیشتر مردم آنقدری که برای انتخاب و خرید لباس های مجلسی مهمانی زیاد وقت می گذارند، اهمیت زیادی به لباس های راحتی و خواب خود نمی گذارند. اما یک نکته حائز اهمیت این است که لباس های خواب و راحتی هم به همان اندازه لباس های مجلسی مهم است و اهمیت بالایی دارد.

احمد زیدآبادی: آقای پزشکیان یک اصولگراست ولی به اصولگرایان وابستگی نَدارد
احمد زیدآبادی: آقای پزشکیان یک اصولگراست ولی به اصولگرایان وابستگی نَدارد

رسانه‌ها از قول دکتر مسعود ‎پزشکیان تیتر زده‌اند که "من اصولگرا هستم!"

۵ نکته مهم در خرید ساعت مچی و نقش آن در مد و زندگی روزمره
۵ نکته مهم در خرید ساعت مچی و نقش آن در مد و زندگی روزمره

خرید ساعت مچی نیازمند رعایت نکات خاصی است که حتما باید به دقت به آن توجه کنیم. ساعت مچی از اکسسوری‌های پرطرفدار و کاربردی است که نه تنها برای نشان دادن زمان بلکه به عنوان یک ابزار شیک و مدرن نیز استفاده می‌شود. این وسیله کوچک که روی مچ دست بسته می‌شود، تحولی عظیم در دنیای مد و فناوری ایجاد کرده است. در این مقاله به بررسی تاریخچه، انواع، و نقش ساعت مچی در زندگی روزمره و مد و معرفی نکات مهم در خرید ساعت مچی می‌پردازیم.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است