کد خبر : 298683
انتشار : ۱۴۰۳/۰۳/۰۵ - 10:51
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

۷ فقره زمین خواری در اصفهان کشف شد

فرمانده انتظامی استان اصفهان از آزاد سازی ۹۴۷ میلیارد ریال زمین تصرف شده با اجرای طرح مبارزه با زمین خواری توسط مأموران پلیس امنیت اقتصادی این فرماندهی خبر داد.

۷ فقره زمین خواری در اصفهان کشف شد

به گزارش سایت خبری مدارا؛ سردار حمید علینقیان پور در جمع خبرنگاران کرد: به منظور برخورد با زمین خواران و آزاد سازی زمین‌های ملی و دولتی تصرف شده توسط افراد غیر طرح ویژه مبارزه با زمین خواری در دستور کار مأموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار گرفت.

به نوشته مهر؛ وی افزود: در این طرح مأموران موفق شدند ۷ فقره پرنده زمین خواری را کشف کرده و ۱۳۲ هزار و ۶۱۶ مترمربع از زمین ملی و دولتی که توسط افراد غیر تصرف شده بود آزاد سازی شدند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان ارزش زمین‌های آزاد شده را ۹۴۷ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: در این طرح ۷ نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

این مقام انتظامی عنوان کرد: در ۴۵ روز اول سال جاری در مجموع ۸ فقره زمین خواری به ارزش هزار و ۶۴۷ میلیارد ریال کشف و ۹ نفر نیز در این رابطه دستگیر شدند.

سردار علینقیان پور با هشدار به افرادی که اقدام به تصرف زمین‌های ملی و دولتی می‌کنند گفت: پلیس امنیت اقتصادی به صورت دقق و هوشمندانه این گونه فعالیت‌های مجرمانه را رصد کرده و با هر گونه زمین خواری در سطح استان برخورد قانونی می‌کند.

اخبار مرتبط:
افتتاحیه رسمی ستاد جوانان مسعود پزشکیان در اصفهان
افتتاحیه رسمی ستاد جوانان مسعود پزشکیان در اصفهان

ستاد جوانان مسعود پزشکیان امروز در اصفهان افتتاح می‌شود.

آتش سوزی در گاوداری در محور اصفهان – بهارستان
آتش سوزی در گاوداری در محور اصفهان – بهارستان

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از آتش سوزی در گاوداری در محور اصفهان – بهارستان خبر داد.

ناپایداری جوی در اصفهان ادامه دارد / افزایش ۴ درجه‌ای دما
ناپایداری جوی در اصفهان ادامه دارد / افزایش ۴ درجه‌ای دما

رئیس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: ناپایداری جوی در اصفهان ادامه دارد و نیمه شمالی و غربی استان را در برمی‌گیرد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است