کد خبر : 298461
انتشار : ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - 23:24
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

رییس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان خبرداد؛

فعالیت سامانه ناپایدار بارشی در اصفهان/ کمینه دما کاهش می‌یابد

رییس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از ورود سامانه ناپایدار بارش‌زا از عصر امروز و فراگیر شدن آن در سطح استان طی روز چهارشنبه خبرداد.

فعالیت سامانه ناپایدار بارشی در اصفهان/ کمینه دما کاهش می‌یابد

به گزارش سایت خبری مدارا؛ لیلا امینی اظهار داشت: سامانه ناپایداری از اواسط امروز از سمت شمال و شمال غرب به استان وارد می‌شود و طی فردا چهارشنبه بیشتر مناطق اصفهان را فرا می‌گیرد.

به نوشته مهر؛ وی با بیان اینکه طی امروز، افزایش ابر، وزش تند باد لحظه‌ای و در مناطق غرب و شمال غرب و شمال، رگبار و رعد و برق و بارش تگرگ وجود دارد، گفت: سامانه بارشی به تدریج تا روز جمعه با شدت کمتری بیشتر مناطق استان را در بر خواهد گرفت.

به گفته رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان شدت فعالیت سامانه ناپایدار در مناطق شمال و شمال غرب استان خواهد بود که با توجه به ویژگی‌های فصل بهار شرایط تشدید ناپایداری‌ها و شکل گیری سیلاب محلی نیز وجود دارد.

امینی افزود: تشدید ناپایداری‌ها به ویژه در ارتفاعات آران و بیدگل، اردستان، خوانسار، کاشان، گلپایگان، مهاباد، شاهین شهر و میمه، نطنز، بادرود و نائین رخ خواهد داد.

وی با بیان اینکه کمینه دمای هوای استان بامداد فردا بین یک تا ۲ درجه سلسیوس کاهش می‌یابد، اضافه کرد: بیشینه دمای هوای کلان‌شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۳۲ درجه سلسیوس بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا به ۱۵ درجه سلسیوس بالای صفر می‌رسد.

به گفته امینی، خور و بیابانک با بیشینه دمای ۳۶ درجه سلسیوس بالای صفر و بویین میاندشت با کمینه دمای سه درجه سلسیوس بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان خواهند بود.
کد خبر ۶۱۱۴۸۹۶

اخبار مرتبط:
دمای ۲۰ شهراصفهان بالای ۴۰ درجه است/پیش‌بینی افزایش۲ درجه‌ای دما
دمای ۲۰ شهراصفهان بالای ۴۰ درجه است/پیش‌بینی افزایش۲ درجه‌ای دما

کارشناس مسؤول پیش بینی هوای استان اصفهان گفت: دمای ۲۰ شهر استان اصفهان بالای ۴۰ درجه سانتی‌گراد ثبت شده و طی ۲۴ ساعت آینده نیز شاهد افزایش ۲ درجه‌ای دمای هوا هستیم.

۲ حادثه ترافیکی در اصفهان ۱۳ مصدوم داشت
۲ حادثه ترافیکی در اصفهان ۱۳ مصدوم داشت

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان گفت: ۲ حادثه ترافیکی امروز در استان اصفهان ۱۳ مصدوم داشت.

طرح ملی مسکن به ۲۸ هزار متقاضی در شهرهای جدید اصفهان اختصاص یافت
طرح ملی مسکن به ۲۸ هزار متقاضی در شهرهای جدید اصفهان اختصاص یافت

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان از اختصاص طرح نهضت ملی مسکن به بیش از ۲۸ هزار متقاضی در شهرهای جدید استان (بهارستان، فولادشهر و مجلسی) خبرداد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است