کد خبر : 298287
انتشار : ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - 12:10
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

این گوشی از سقوط هلیکوپتر جان سالم به در برد

یکی از جمله تست هایی که همواره برای گوشی های هوشمند به خصوص پرچم داران ارائه شده توسط برندهای مطرح بازار انجام می شود تست مقاومت آنها در برابر انواع ضربه هاست. یکی از عجیب ترین این تست ها که چند سالی است رواج پیدا کرده است تست مقاومت گوشی موبایل در برابر سقوط از هلی کوپتر است.

این گوشی از سقوط هلیکوپتر جان سالم به در برد

در این تست گوشی توسط فردی که هلی کوپتر نشسته است از ارتفاع های مختلفی به زمین پرتاب می شود تا مشخص شود قطعات مختلف گوشی به خصوص قطعات حساسی مانند ال سی دی گوشی و یا باتری گوشی در چنین سقوطی سالم باقی می ماند یا خیر؟

اولین بار چنین تستی برای گوشی آیفون ۷ انجام شد و امروزه تست سقوط گوشی از هلی کوپتر توسط شرکت های مختلف برای جدیدترین تولیدات آنها نیز انجام می شود. در حال حاضر شرکت هواوی نیز برای جدید ترین گوشی خود که با نام هواوی ایکس ۹ بی (Honor X9b) قصد انجام چنین تستی را دارد.

باتوجه به تست های ضربه ای که Honor X9b تاکنون پاس کرده است انتظار می رود این گوشی در تست سقوط از بالگرد نیز موفقیت چشمگیری را رقم بزند تا شاید در سالهای بعد و همه گیر شدن استفاده از چنین گوشی هایی که مقاومت بالایی در برابر ضربات دارند بتوان جان انسان های زیادی را که بر اثر حوادثی مانند سقوط هواپیما و بالگرد و … دچار سانحه می شوند را با سالم ماندن گوشی آنها و عملکرد درستش نجات داد.

اخبار مرتبط:
بهترین دکتر بیماری‌های مقعدی در تهران و کرج
بهترین دکتر بیماری‌های مقعدی در تهران و کرج

بیماری‌های مقعدی یا نشیمنگاهی از جمله عارضه‌هایی هستند که در بسیاری از افراد دیده می‌شوند. از جمله بیماری‌های مقعدی می‌توان به بواسیر، شقاق، آبسه مقعدی، فیستول مقعدی و کیست مویی اشاره کرد. این بیماری‌ها نیازمند درمان هستند؛ زیرا عدم درمان آنها می‌تواند باعث مشکلات بسیاری برای فرد گردد و زندگی روزانه او را با اختلال مواجه سازد.

بهترین شیرآلات صنعتی نفت و گاز
بهترین شیرآلات صنعتی نفت و گاز

صنعت نفت و گاز به‌عنوان یکی از پایه‌های اقتصاد جهانی، نیازمند تجهیزات و ملزوماتی است که بتوانند در شرایط سخت و فشارهای بالا به‌خوبی عمل کنند. یکی از این تجهیزات حیاتی، شیرآلات صنعتی هستند که نقش مهمی در کنترل و مدیریت جریان سیالات در سیستم‌های مختلف ایفا می‌کنند.

عباس عبدی: زاکانی در انتخابات نقش پیش مرگ را بازی می‌کرد
عباس عبدی: زاکانی در انتخابات نقش پیش مرگ را بازی می‌کرد

یکی از بدترین اشتباهات سیاسی که مرتکب می‌شویم، کوشش برای یکدست شدن است. به غلط گمان می‌کنیم که اگر ما یکدست باشیم خیلی هماهنگ و بدون تنش کار خواهیم کرد و تصمیم خواهیم گرفت و همه امور در روال درستی قرار می‌گیرد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است