کد خبر : 296472
انتشار : ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - 09:18
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

دادستان اصفهان خبر داد؛

کمک انجمن حمایت از زندانیان اصفهان به خانواده ۱۸۰۰ زندانی

دادستان عمومی و انقلاب اصفهان گفت: بیش یک هزار و ۸۰۰ خانواده زندانی از کمک‌های انجمن حمایت از زندانیان اصفهان بهره‌مند شدند.

کمک انجمن حمایت از زندانیان اصفهان به خانواده ۱۸۰۰ زندانی

به گزارش سایت خبری مدارا؛ سید محمد موسویان دادستان عمومی و انقلاب اصفهان اظهار کرد: انجمن خدمات مختلفی به خانواده‌های تحت پوشش ارائه می‌کند که ارائه بسته‌های حمایتی و معیشتی، کمک هزینه بهداشت و درمان و اجاره‌بها، تحصیل فرزندان، و ایجاد اشتغال از جمله آن است.

به نوشته مهر؛ وی ادامه داد: پیرو منویات رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی) در حمایت از خانواده زندانیان، در سال‌های اخیر توجه ویژه‌ای به این قشر آسیب‌پذیر شده و در سال گذشته نیز خوشبختانه شاخص‌ها و آمارها در کمک به خانواده زندانیان، آموزش و اشتغال زندانیان و جذب مشارکت‌های مردمی به نحو مطلوبی افزایش داشته است.

دادستان عمومی و انقلاب اصفهان افزود: هدف اصلی در این حوزه تحقق درآمد پایدار است و در تلاش هستیم کارآفرینی و ایجاد فرصت‌های اشتغال برای زندانی و خانواده همزمان دنبال شود تا بتوان حمایت‌های مالی پایدار را از خانواده‌های تحت پوشش به عمل آورد و در این راستا از ظرفیت و همکاری بخش خصوصی و کارآفرینان استفاده و استقبال می‌شود.

موسویان بیان کرد: در سال گذشته بیش از ۳ هزار نفر به صورت مستمر از خدمات حمایتی انجمن حمایت از زندانیان استفاده کرده و همچنین بیش از ۱۰ میلیارد ریال به آزادی زندانیان و بیش از ۲۶۰ میلیارد ریال به اشتغال آنان کمک شده است.

اخبار مرتبط:
طرح درمان رایگان کودکان زیر هفت سال در استان اصفهان اجرا می‌شود
طرح درمان رایگان کودکان زیر هفت سال در استان اصفهان اجرا می‌شود

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: طرح درمان رایگان برای کودکان زیر هفت سال در حدود ۴۰ بیمارستان دولتی زیر پوشش این دانشگاه در استان اصفهان در حال اجراست.

سامانه ناپایدار جدید در راه اصفهان/ هوا تا ۴ درجه گرمتر می شود
سامانه ناپایدار جدید در راه اصفهان/ هوا تا ۴ درجه گرمتر می شود

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان از ورود سامانه ناپایدار جدید به این استان از شامگاه سه شنبه یکم خردادماه خبرداد.

پای هویت اصفهان ایستاده‌ایم
پای هویت اصفهان ایستاده‌ایم

شهردار اصفهان با بیان اینکه هویت یک شهر به تاریخ، ادبیات، هنر، جغرافیا و طبیعت آن است، گفت: باید پای همه مولفه‌های هویتی این شهر ایستاد و از آنها صیانت کرد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است