کد خبر : 294759
انتشار : ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - 06:10
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

زائران اصفهانی حج تمتع از سوم خرداد به سرزمین وحی اعزام می‌‎شوند

مدیر حج و زیارت استان اصفهان گفت: استقبال مردم شهید پرور و ولایتمدار استان اصفهان برای زیارت بیت‌الله الحرام بی‌سابقه است. اشتیاق مردم به زیارت سرزمین وحی نشانگر عمق اعتقاد مردم به مسأله حج است.

زائران اصفهانی حج تمتع از سوم خرداد به سرزمین وحی اعزام می‌‎شوند

به گزارش سایت خبری مدارا؛ حجت‌الاسلام حسین اژدری، مدیر حج و زیارت استان اصفهان اظهار داشت: بعد از گذشت ۹ سال وقفه اعزام زائرین بیت‌الله‌الحرام و برغم افزایش قیمت، اعزام کاروان‌های زیارتی با استقبال عظیم مردم مواجه شده است. استان اصفهان از اولین استان‌هایی است که ظرفیت کاروان‌های حج به سرعت تکمیل شده است، تا جائیکه بسیاری از مشتاقان زیارت، بدلیل کمبود کاروان و مکان، در لیست انتظار برای زیارت بیت الله الحرام ماندند.

به نوشته فارس؛ وی افزود: شهرستان اصفهان با ۷ هزار و ۲۴۰ نفر زائر حج عمره بیت الله الحرام بیشترین تعداد زائران را در استان اصفهان به خود اختصاص داده است که در قالب ۲۶ کاروان به سرزمین وحی اعزام می‌شوند. بنابر آمار اعلام شده زائرین استان اصفهان، ۹ درصد از زائرین کل کشور را به خود اختصاص داده‌اند.

اژدری گفت: یک کنگره حج در روز ۱۴ اردیبهشت، با حضور ۶۵۰۰ نفر از زائرین در سالن ۲۵ آبان مجموعه نقش جهان و کنگره دیگری هم در شهرستان نجف‌آباد به صورت جداگانه برگزار می‌شود.

مدیر حج و زیارت استان اصفهان خاطرنشان کرد: زائرین حج عمره در قالب ۳ کاروان، در تاریخ ۱۱ اردیبهشت به بیت‌الله الحرام مشرف می‌شوند. به یاری خدا بعد از حج واجب هم تشرف حجم عظیمی از مردم ولایتمدار، که سال‌هاست منتظر زیارت خانه خدا هستند را فراهم می‌کنیم. امسال قرار است در ماه‌های محرم و صفر هم مشتاقان زیارت عمره به سرزمین وحی اعزام شوند.

وی افزود: اعزام زائرین حج تمتع استان اصفهان به سرزمین وحی هم از ۳ خرداد شروع می‌شود و با ۳۲ پرواز از فرودگاه شهید بهشتی اصفهان به مدینه منوره و مکه مکرمه اعزام خواهند شد.

اژدری بیان کرد: استقبال مردم شهید پرور و ولایتمدار استان اصفهان برای زیارت بیت‌الله الحرام بی‌سابقه است. اعتقادات عمیق و علاقه وافر مردم به زیارت مدینه منوره، زیارت وجود مقدس پیامبراکرم(ص)، زیارت ائمه بقیع و حضرت زهرا (س) نشانگر عمق اعتقاد مردم به مسأله حج است و خدا را شاکریم که هنوز باورهای اعتقادی در میان مردم پابرجاست.

اخبار مرتبط:
۲۲۱ شعبه اخذ رأی در حوزه انتخابیه سمیرم و لنجان پیش بینی شده است
۲۲۱ شعبه اخذ رأی در حوزه انتخابیه سمیرم و لنجان پیش بینی شده است

دبیر ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: برای مرحله دوم انتخابات در حوزه‌های انتخابیه سمیرم و لنجان۲۲۱ شعبه اخذ رأی پیش بینی شده است.

بارش شدید باران در راه است/ هلال احمر در حالت آماده باش است
بارش شدید باران در راه است/ هلال احمر در حالت آماده باش است

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: در پی هشدار سازمان هواشناسی مبنی بر احتمال بارش شدید باران در سطح کشور، نیروهای امدادی هلال احمر به حالت آماده باش درآمدند.

مجلس حقوق کارگر را بر مبنای نرخ تورم تعیین کند/ کاهش امنیت حرفه‌ای نیروی کار کشور
مجلس حقوق کارگر را بر مبنای نرخ تورم تعیین کند/ کاهش امنیت حرفه‌ای نیروی کار کشور

رییس کانون کارفرمایان استان اصفهان گفت: مجلس موظف است که شرایط حقوق کارگران را بر مبنای نرخ تورم تعیین کند.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است