کد خبر : 293208
انتشار : ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - 11:14
دسته‌بندی : سیاسی
چاپ

کیهان: رهگیری موشک‌های ایران توسط اسرائیل و آمریکا و اروپایی‌ها صحت نَدارد

روزنامه حسین شریعتمداری نوشت: ایران ایران در جریان حمله به اسرائیل، فقط اسرائيل را تحقیر نکرد، بلکه، آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان را هم تحقیر کرده است که برای رهگیری موشک‌های ایران به کمک اسرائيل آمده بودند و کاری از پیش نبردند!

کیهان: رهگیری موشک‌های ایران توسط اسرائیل و آمریکا و اروپایی‌ها صحت نَدارد

به گزارش سایت خبری مدارا؛ روزنامه کیهان در ستون گفت وشنود شماره امروز خودش نوشت:

گفت: کابینه جنگ رژیم صهیونیستی بعد از حمله تلافی‌جویانه ایران چند جلسه اضطراری و پیاپی تشکیل داده است تا به ارزیابی این حمله بزرگ بپردازد!
گفتم: ولی برخی از رسانه‌های صهیونیستی فاش کرده‌اند که بیشترین وقت این جلسات صرف اعتراض شدید به نتانیاهو شده و تحقیر اسرائیل در حمله موشکی و پهپادی ایران را نتیجه محاسبات غلط او دانسته‌اند که قدرت سپاه و ارتش ایران را دست‌کم گرفته بود.
گفت: ولی ایران فقط اسرائیل را تحقیر نکرده، بلکه، آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان را هم تحقیر کرده است که برای رهگیری موشک‌های ایران به کمک اسرائیل آمده بودند و کاری از پیش نبردند!
گفتم: مگر ادعا نمی‌کنند که سامانه‌های پدافند اسرائیل ۹۹ درصد موشک‌های شلیک شده را رهگیری کرده‌اند؟! پس این همه جزع و فزع و گزارش خبرگزاری‌های معتبر جهان و فیلم‌های منتشر شده از اصابت موشک‌ها به پایگاه‌های نظامی اسرائیل برای چیست؟!
گفت: کجای کاری؟! تازه سایت وزارت خارجه رژیم صهیونیستی اعلام کرده که نتانیاهو در مدیریت ماجرا موفق بوده است!
اخبار مرتبط:
نوری‌قزلجه: اختصاص ردیف اعتباری برای سفر رئیس‌جمهور بدعت است و خلاف عدالت
نوری‌قزلجه: اختصاص ردیف اعتباری برای سفر رئیس‌جمهور بدعت است و خلاف عدالت

یک نماینده مجلس به اختصاص بودجه میلیاردی برای سفرهای ابراهیم رئیسی اعتراض کرد.

نماینده مجلس: تعطیلی شنبه خلاف اسلام است
نماینده مجلس: تعطیلی شنبه خلاف اسلام است

احمدحسین فلاحی مدعی شد: «در فرهنگی دینی ما ،تعطیلی شنبه نداریم. جمعه را تعطیل کرده‌اند چون آداب خاصی دارد. تعطیلی جمعه هم به این دلیل است که هم به آداب این روز و هم به کارهای دیگرشان برسند.»

سخنگوی وزارتخارجه: اعضای پارلمان اروپا باید سپاسگزار سپاه باشند
سخنگوی وزارتخارجه: اعضای پارلمان اروپا باید سپاسگزار سپاه باشند

سخنگوی وزارت خارجه در پاسخ به پرسشی درمورد تبادل پیام‌های اخیر بین ایران و آمریکا درباره گفت‌وگوهای وین گفت: گفت‌وگوها تماس‌ها و تبادل پیامهای دیپلماتیک در روش‌های مقتضی ادامه دارد و هست و در قالب نشست‌های بین‌المللی هم معمولا فرصتی است که ایران در چارچوب نشست‌های دوجانبه دیدگا‌ه‌های خودش را بیان می‌کند و یا در چارچوب ابتکارعمل‌های دیگران در موضوع رفع تحریم‌های ظالمانه این دیدگاه‌ها تبادل نظر و گفت‌وگو می‌شود.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است