کد خبر : 293029
انتشار : ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - 14:20
دسته‌بندی : ورزشی
چاپ

مخالفان حضور زنان در ورزشگاه‌ها فعال شدند

حضور یک جیمی جامپ در دیدار تیم‌های آلومینیوم اراک و استقلال در اواخر بازی این دو تیم و رفتن یک دختر خانم به سمت دروازه‌بان تیم استقلال موجب شد تا حساسیت‌هایی در این ارتباط درباره حضور بانوان در ورزشگاه به وجود بیاید

مخالفان حضور زنان در ورزشگاه‌ها فعال شدند

به گزارش سایت خبری مدارا؛ خبرورزشی نوشت: حضور یک جیمی جامپ در دیدار تیم‌های آلومینیوم اراک و استقلال در اواخر بازی این دو تیم و رفتن یک دختر خانم به سمت دروازه‌بان تیم استقلال موجب شد تا حساسیت‌هایی در این ارتباط درباره حضور بانوان در ورزشگاه به وجود بیاید.

در همین باره با برخی افراد مسئول در سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال صحبت کردیم که مشخص شد این وضعیت فعلا درباره استادیوم آزادی مشکلی ایجاد نمی‌کند بلکه اگر قرار بر تصمیمات تازه باشد موضوع در ارتباط با ورزشگاه‌هایی اتخاذ خواهد شد که خانم‌ها و آقایان همزمان در یک طبقه قرار می‌گیرند.

در همین باره خبردار شدیم با توجه به در پیش بودن مسابقات هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر و با توجه به در نظر گرفتن میزبانی تیم‌ها این موضوع در جلسه شورای تامین دیدارهای هفته پیش رو بیشتر مورد بحث قرار می‌گیرد تا عوامل ناظر بر استادیوم‌ها دقت عمل بیشتری برای عدم حضور جیمی جامپ‌ها اعم از خانم یا آقا در زمین چمن داشته باشند.

اما نکته حساس و حائز اهمیت درباره بازی خانگی این هفته استقلال مقابل شمس آذر قزوین در ورزشگاه آزادی است. شاگردان جواد نکونام آخرِ همین هفته باید در استادیوم آزادی میزبان تیم شمس آذر قزوین باشند که معمولا بانوان هم در همه مسابقات گذشته برای تشویق تیم آبی‌پوش تهرانی به آزادی رفته‌اند.

در این باره از یک مقام آگاه در فدراسیون فوتبال سوال کردیم که آیا مشکلی برای حضور بانوان در حاشیه دیدار پیش روی استقلال به وجود خواهد آمد یا نه، که این فرد گفت: با توجه به شرایط ورزشگاه آزادی و این‌که خانم‌ها در طبقه دوم مستقر می‌شوند از این بابت مشکلی نخواهیم داشت. ما در تلاش بودیم تا شرایطی ایجاد کنیم که خانم‌ها از طبقه دوم به طبقه اول تغییر مکان بدهند و این موضوع طی هفته‌های آتی یا حتی مسابقات فصل آینده لیگ برتر اجرایی شود اما با توجه به اقدام دور از انتظار هواداری که در اراک وارد ورزشگاه شد این موضوع بار دیگر باید مورد بررسی قرار بگیرد. اما برای برگزاری بازی استقلال تا این لحظه هیچ ممنوعیت یا محدودیتی درباره حضور بانوان ابلاغ یا اعلام نشده است.

یادآور می‌شود دیدار تیم‌های استقلال و شمس آذر قزوین روز جمعه هفته جاری سی‌و یکم فروردین ماه و از ساعت ۱۸ در استادیوم آزادی برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط:
آندرانیک تیموریان خطاب به وحید امیری: موتور براوو هم نیستی!
آندرانیک تیموریان خطاب به وحید امیری: موتور براوو هم نیستی!

آندرانیک تیموریان بازیکن سابق تیم ملی و استقلال پس از خراب کردن پنالتی توسط وحید امیری جمله جالبی به این بازیکن گفت.

دختران فوتبال ایران قهرمان کافا شدند
دختران فوتبال ایران قهرمان کافا شدند

تیم ملی فوتبال دختران جوان ایران به عنوان قهرمانی کافا دست پیدا کرد.

تیم ملی فوتسال ایران قهرمان آسیا شد
تیم ملی فوتسال ایران قهرمان آسیا شد

تیم ملی فوتسال ایران که با صعود به نیمه نهایی هفدهمین دوره جام ملت های آسیا صعودش به جام جهانی را قطعی کرده بود، در دیدار فینال این مسابقات تایلند را شکست داد و برای سیزدهمین بار قهرمان شد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است