کد خبر : 292907
انتشار : ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - 00:30
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

رییس شورای شهر اصفهان:

مردم ایران از اقدام سپاه حمایت می‌کنند

رییس شورای شهر اصفهان گفت: مظلومین منطقه که تحت ستم اسراییل به پشتوانه آمریکا هستند از این انتقام خوشحال هستند. مردم ایران از این حرکت حمایت می‌کنند و پشتیبان نیروهای مسلح هستند.

مردم ایران از اقدام سپاه حمایت می‌کنند

به گزارش سایت خبری مدارا؛ محمد نورصالحی صبح یکشنبه در نطق پیش از دستور صد و بیست و هشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان، با اشاره به انتقام سپاه پاسداران از رژیم صهیونیستی اظهار کرد: پاسخ ایران شب گذشته انجام شد و به اقرار سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی غیرقابل پیش بینی بود.

به نوشته مهر؛ وی افزود: شب گذشته تنها شبی بود که مردم فلسطین با آرامش خوابیدند و این نشان می‌دهد که باید با اقتدار به خباثت‌های این رژیم پاسخ داد. امیدواریم این حرکت درسی باشد تا فراموش نکنند و دور و بر منافع ایران نگردند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: مردم اصفهان نیز شب گذشته در کنار مزار شهید زاهدی حضور پیدا کردند، موشک‌ها از آسمان اصفهان نیز عبور کردند و این موضوع سبب شکرگزاری و شادمانی مردم بود.

وی با تأکید بر اینکه این انتقام به تصمیم شورای عالی امنیت ملی صورت گرفته است، افزود: مظلومین منطقه که تحت ستم اسرائیل به پشتوانه آمریکا هستند از این انتقام خوشحال هستند. مردم ایران از این حرکت حمایت می‌کنند و پشتیبان نیروهای مسلح هستند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان در ادامه نطق خود به آغاز به کار جدی فعالیت‌ها در سال ۱۴۰۳ اشاره کرد و گفت: از همین روزهای ابتدایی سال باید همه آنچه به عهده و مسئولیت مدیران است به صورت جدی دنبال شود.

وی ادامه داد: امسال یک سال طلایی است و پروژه‌هایی که شروع شده باید به زودی به بهره برداری برسد. تأمین اتوبوس، ناوگان عمومی، مترو، حلقه حفاظتی، مباحث زیست محیطی، نظافت و پاکیزگی شهر، پروژه‌های فرهنگی و … در اولویت برنامه‌ها قرار دارد.

نورصالحی تأکید کرد: قرار است هر هفته پیشرفت این پروژه‌ها رصد و دنبال شود تا اطمینان پیدا کنیم که طبق زمان بندی و براساس اهداف و برنامه‌ها پیش می‌روند.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم مردم شهر اصفهان هر هفته شاهد پیشرفت پروژه‌ها باشند و انتظار آن‌ها در همه حوزه‌های وظیفه‌ای مدیریت شهری برآورده شود.

اخبار مرتبط:
دمای ۲۰ شهراصفهان بالای ۴۰ درجه است/پیش‌بینی افزایش۲ درجه‌ای دما
دمای ۲۰ شهراصفهان بالای ۴۰ درجه است/پیش‌بینی افزایش۲ درجه‌ای دما

کارشناس مسؤول پیش بینی هوای استان اصفهان گفت: دمای ۲۰ شهر استان اصفهان بالای ۴۰ درجه سانتی‌گراد ثبت شده و طی ۲۴ ساعت آینده نیز شاهد افزایش ۲ درجه‌ای دمای هوا هستیم.

۲ حادثه ترافیکی در اصفهان ۱۳ مصدوم داشت
۲ حادثه ترافیکی در اصفهان ۱۳ مصدوم داشت

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان گفت: ۲ حادثه ترافیکی امروز در استان اصفهان ۱۳ مصدوم داشت.

طرح ملی مسکن به ۲۸ هزار متقاضی در شهرهای جدید اصفهان اختصاص یافت
طرح ملی مسکن به ۲۸ هزار متقاضی در شهرهای جدید اصفهان اختصاص یافت

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان از اختصاص طرح نهضت ملی مسکن به بیش از ۲۸ هزار متقاضی در شهرهای جدید استان (بهارستان، فولادشهر و مجلسی) خبرداد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است