کد خبر : 292880
انتشار : ۱۴۰۳/۰۱/۲۶ - 21:08
دسته‌بندی : اجتماعی، برگزیده ها
چاپ

عبدالله مومنی به مرخصی آمد

عبدالله مومنی، به دلیل روند بیماری و درمان همسرش به مرخصی کوتاه مدت اعزام شد.

عبدالله مومنی به مرخصی آمد
به گزارش سایت خبری مدارا؛ امتداد نوشت: عبدالله مومنی، به دلیل روند بیماری و درمان همسرش به مرخصی کوتاه مدت اعزام شد. بر اساس این گزارش، روز جاری آقای مومنی “به دلیل بیماری سخت همسر خود” به مرخصی کوتاه مدت اعزام شده است.

این فعال سیاسی، در تاریخ بیست و هفتم دی ۱۴۰۲، جهت تحمل یک سال حبس تعزیری به زندان اوین منتقل شد. حکم حبس آقای مومنی در شرایطی به اجرا درآمد که همسر وی برای سیر درمان و انجام دوره‌ های شیمی‌ درمانی به او نیازمند بوده است.

عبدالله مومنی در تاریخ هفتم اردیبهشت ۱۴۰۲، توسط نیروهای امنیتی بازداشت و سه روز بعد با تودیع وثیقه از زندان اوین آزاد شده بود.

وی در آبان ماه سال ۱۴۰۲، توسط شعبه ۲۹ دادگاه انقلاب تهران به ریاست قاضی مظلوم از بابت اتهام فعالیت تبلیغی علیه نظام به یک سال حبس تعزیری محکوم شد. اواخر آذرماه همان سال، این حکم در دادگاه تجدیدنظر استان تهران عینا تایید شد.

اخبار مرتبط:
سیدنظام‌الدین موسوی سرلیست امناء در انتخابات شکست خورد
سیدنظام‌الدین موسوی سرلیست امناء در انتخابات شکست خورد

پرونده انتخابات مجلس دوازدهم با برگزاری دور دوم بسته شد و تکلیف ۲۹۰ کرسی پارلمان آینده مشخص شد.

روزنامه اصولگرا: دعوای اصولگرایان سر این است که کی کمتر دزدیده
روزنامه اصولگرا: دعوای اصولگرایان سر این است که کی کمتر دزدیده

روزنامه فرهیختگان نوشت: برخی افراد و جریانات حاضر در روزهای منتهی به انتخابات دست به افشاگری‌هایی می‌زنند که تا پیش از این حرفی درموردشان زده نشده بود. این اتفاق اما می‌تواند از جهت‌های مختلفی دموکراسی را تهدید کند.

علم‌الهدی: در اعتراضات دانشجویان آمریکایی به زبان فارسی شعار می‌دهند
علم‌الهدی: در اعتراضات دانشجویان آمریکایی به زبان فارسی شعار می‌دهند

امام جمعه مشهد با اشاره به نامه رهبری خطاب به دانشجویان آمریکایی خاطرنشان کرد: این نامه‌ها، جوانانی را ساخت که امروز در برابر همه جنایات دولت، پلیس و سربازان آمریکایی مقاومت می‌کنند و از شعار ضدصهیونیستی دست برنمی‌دارند. این‌ها حتی شعار‌هایی را که در دانشگاه‌هایشان می‌دهند، به زبان مادری نمی‌گویند و به زبان فارسی شعار می‌دهند. در این شرایط، بدیهی است دولت آمریکا به وحشت بیفتد، زیرا جوانان هموطن آن‌ها با زبان خمینی کبیر و ملت ایران به جریان مقاومت پیوسته‌اند.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است