کد خبر : 291837
انتشار : ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - 04:12
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

در ایام نوروز

۵۱۱ کیلوگرم مواد مخدر در اصفهان کشف شد

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف ٥١١ کیلوگرم انواع مواد مخدر در راستای اجرای طرح موسوم به «آرامش در شهر» در ایام نوروز خبر داد.

۵۱۱ کیلوگرم مواد مخدر در اصفهان کشف شد

به گزارش سایت خبری مدارا؛ سردار محمدرضا هاشمی‌فر افزود: این طرخ در راستای برخورد قاطع با خُرده‌فروشان مواد مخدر و سوداگران مرگ در سطح استان و در تداوم اجرای طرح کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی، جمع‌آوری معتادان مُتجاهر و دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر در سطح استان اجرا شد.

به نوشته ایرنا؛ وی اظهار داشت: این طرح از روز ۱۹ اسفند سال گذشته تا ۱۳ فروردین سالجاری به مدت ۲۳ روز عملیاتی شد و در زمینه برخورد با افرادی که در سطح محلات، پارک ها و مناطق آلوده اقدام به خُرده‌فروشی مواد مخدر می‌کردند، اقدامات بسیار خوبی توسط ماموران پلیس استان صورت گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی اصفهان با بیان‌اینکه طرح‌های پاکسازی در نقاط آلوده و محلات هدف شناسایی شده در ایام نوروز بصورت روزانه اجرا شده است، گفت: در این راستا چهار هزار و ١٢۴ متهم در حوزه جرائم مرتبط با مواد مخدر شناسایی و در عملیات هماهنگ و برنامه‌ریزی شده دستگیر شدند.

وی تشریح کرد: از این افراد ۱۰۵ قاچاقچی و حامل مواد مخدر، ۹۱۹ خُرده‌فروش، یکهزار و ۲۰۷ معتاد عادی و یکهزار و ۸۹۳ معتاد مُتجاهر بودند که جمع آوری و برای سیر مراحل درمانی و بازپروری به مراکز ترک اعتیاد معرفی شدند.

سردار هاشمی فر یادآور شد: با شناسایی محلات آلوده در سطح استان، اجرای طرح هایی همچون «آرامش در شهر» و «ارتقاء امنیت اجتماعی» با قدرت در سال جاری عملیاتی خواهد شد.

اخبار مرتبط:
سازندگان حرفه‌ای ساختمان در اصفهان معرفی می‌شوند
سازندگان حرفه‌ای ساختمان در اصفهان معرفی می‌شوند

مدیرکل نظارت براجرای ضوابط شهرسازی شهرداری اصفهان با اشاره به فراخوان عمومی شناسایی سازندگان حرفه‌ای ساختمان شهر اصفهان، معیارهای انتخاب سازندگان برتر ساختمان را تشریح کرد.

قانونی برای فرونشست نداریم/ لزوم اصلاح الگوی کشت حوضه زاینده‌رود
قانونی برای فرونشست نداریم/ لزوم اصلاح الگوی کشت حوضه زاینده‌رود

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قانونی درباره فرونشست زمین نداریم، گفت: اختصاص بودجه برای کنترل فرونشست نیاز به قوانینی دارد که باید در مجلس دوازدهم پیگیری شود.

میز خدمت مسوولان شهرستان به دل محلات مناطق شهری می‌رود
میز خدمت مسوولان شهرستان به دل محلات مناطق شهری می‌رود

فرماندار اصفهان گفت:به منظور پیگیری مسائل و مشکلات شهری میز خدمت مسئولان شهرستان از این پس به دل محلات مناطق شهری می‌رود.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است