کد خبر : 291657
انتشار : ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - 14:22
دسته‌بندی : برگزیده ها، سیاسی
چاپ

وزیر کشور: اسرائیل از جیش‌الظلم حمایت می‌کند

وحیدی وزیر کشور در خصوص حمله تروریستی در چابهار و راسک گفت: این تروریست‌ها اجاره‌ای هستند و اساسا کسانی که اخبار این‌ها را پوشش می‌داد، صفحات رژیم صهیونیستی بود و خبرهایی که جیش الظلم منتشر میکرد همزمان توسط صفحات مرتبط با رژیم صهیونیستی پوشش داده می‌شد، تمام این‌ها به طور مستقیم و غیرمستقیم مورد هدایت و حمایت رژیم صهیونیستی است.

وزیر کشور: اسرائیل از جیش‌الظلم حمایت می‌کند

به گزارش سایت خبری مدارا؛ جماران نوشت: وحیدی وزیر کشور در خصوص حمله تروریستی در چابهار و راسک گفت: این تروریست‌ها اجاره‌ای هستند و اساسا کسانی که اخبار این‌ها را پوشش می‌داد، صفحات رژیم صهیونیستی بود و خبرهایی که جیش الظلم منتشر میکرد همزمان توسط صفحات مرتبط با رژیم صهیونیستی پوشش داده می‌شد، تمام این‌ها به طور مستقیم و غیرمستقیم مورد هدایت و حمایت رژیم صهیونیستی است.

احمد وحیدی وزیر کشور در مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس در خصوص اقدام صریح و محکم ایران در مقابل حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه گفت: این اتفاق در ادامه جنایت‌های کم‌نظیر، بی‌سابقه و آن جنایت‌هایی که علیه بشریت و نسل‌کشی در غره است، اتفاق بیفتاد، طبیعی است آن‌ها شکست بزرگی را از مردم فلسطین در غزه خوردند و فکر می‌کنند می‌توانند با این روش بخشی از این شکست‌ها را جبران کنند و یا احیانا مشکل را به خارج از خود منتقل کنند.

وی افزود: این اشتباه محض است و جمهوری اسلامی پاسخ دندان شکن خود را خواهد داد و آن‌ها به شدت پشیمان خواهند شد. آن‌ها با دستان خود، برای خود مشکلات جدید و غیرقابل برگشتی را درست می‌کنند و این به مفهوم آنکه این رژیم غیرقابل برگشت نیست و اقدامات دیوانه‌واری که هیچ کسی حتی در داخل این رژیم مورد قبول نیست. علت آن نیز وضعیت استیصال باری است که گرفتارش شدند و حتما پشیمان خواهند شد.

وزیر کشور در خصوص اتفاق پیش آمده در سیستان و بلوچستان گفت: این تروریست‌ها اجاره‌ای هستند و اساسا کسانی که اخبار این‌ها را پوشش می‌داد، صفحات رژیم صهیونیستی بود و خبرهایی که جیش الظلم منتشر میکرد همزمان توسط صفحات مرتبط با رژیم صهیونیستی پوشش داده می‌شد، تمام این‌ها به طور مستقیم و غیرمستقیم مورد هدایت و حمایت رژیم صهیونیستی است.

اخبار مرتبط:
وزیر کشور توییت خود در مورد حماسه آفرینی در انتخابات مجلس را پاک کرد
وزیر کشور توییت خود در مورد حماسه آفرینی در انتخابات مجلس را پاک کرد

احمد وحیدی، وزیر کشور یک روز پس از واکنش‌ها به توئیتی که در شبکه اجتماعی ایکس منتشر کرده و میزان مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس را «حماسه» خوانده بود، آن را پاک کرد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور تغییر کرد
معاون پارلمانی رئیس جمهور تغییر کرد

رئیس‌جمهور در جلسه امروز هیأت دولت، با اعلام پایان مأموریت «سید محمد حسینی» در معاونت پارلمانی ریاست جمهوری، از خدمات و زحمات وی قدردانی کرد.

نماینده مجلس: همایش قالیباف در هتل کاملاً روتین بود / توقع داشتید نمایندگان به مسافرخانه‌ای در راه آهن بروند؟
نماینده مجلس: همایش قالیباف در هتل کاملاً روتین بود / توقع داشتید نمایندگان به مسافرخانه‌ای در راه آهن بروند؟

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: سال ۹۸ هم برنامه توجیهی نمایندگان در هتل تهران برگزار شد اما کسی سروصدایی نکرد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است