کد خبر : 291535
انتشار : ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - 06:02
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

منتخب مردم اصفهان در دوازدهمین دوره مجلس:

اتاق فکرهای تحول بنیادین در آموزش و پرورش تشکیل شود

منتخب مردمی اصفهان در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: باید اتاق فکرهای متناسب را برای موضوع تحول تشکیل دهیم تا تجربه حیات طیبه برای دانش‌آموزان فراهم شود.

اتاق فکرهای تحول بنیادین در آموزش و پرورش تشکیل شود

به گزارش سایت خبری مدارا؛ حامد یزدیان در نشستی با مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان اظهار کرد: مطالبه ما به‌عنوان نمایندگان مردم مسائل معیشتی معلمین، موضوعات لجستیکی آموزش و پرورش، نیروی انسانی و مدرسه است و در کنار آن، مطابق خواسته مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) سند تحول بنیادین است.

به نوشته مهر؛ وی ادامه داد: مطالبه جدی ما از آموزش و پرورش موضوع سند تحول بنیادین است و با توجه با جامعه گسترده آموزش و پرورش باید خودمان و از سطح استان تحول بنیادین را آغاز کنیم و در انتظار ابلاغ دستور از مراجع عالی کشور نباشیم.

یزدیان افزود: سند تحول بنیادین تغییر نگاه در آموزش و پرورش است و باید نگرش‌ها در آموزش و پرورش تغییر کند و اگر توجه به تفاوت‌های فردی و تکریم دانش‌آموز و مشوق‌های درونی و هویت دینی را در نظر داریم به دنبال تغییر نگرش‌ها رخ خواهد داد.

منتخب مردمی اصفهان، جرقویه، کوهپایه، هرند و ورزنه در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اذعان کرد: باید اتاق فکرهای متناسب را برای موضوع تحول تشکیل دهیم تا تجربه حیات طیبه برای دانش‌آموزان فراهم شود.

اخبار مرتبط:
ریسباف اصفهان پس از گذشت دو دهه بازگشایی شد
ریسباف اصفهان پس از گذشت دو دهه بازگشایی شد

کارخانه ریسباف اصفهان، پس از حدود دو دهه تعطیلی و تخریب، عصر شنبه با حضور مسؤولان استانی و شهری و فعالان حوزه میراث فرهنگی بازگشایی شد.

زنگ خطر شیوع فشار خون در اصفهان به صدا درآمد
زنگ خطر شیوع فشار خون در اصفهان به صدا درآمد

معاون خدمات درمان مدیریت درمان استان اصفهان گفت: شیوع فشارخون برابر ۳۳.۶۸ درصد است یعنی از هر ۳ نفر اصفهانی یک نفر مبتلا به فشارخون بالاست.

احیای ریسباف نقطه عطفی برای میراث اصفهان است
احیای ریسباف نقطه عطفی برای میراث اصفهان است

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: بازگشایی و احیای ریسباف با هدف تبدیل آن به موزه منطقه‌ای، نقطه عطفی برای میراث اصفهان است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است