کد خبر : 290955
انتشار : ۱۴۰۳/۰۱/۱۴ - 15:48
دسته‌بندی : اجتماعی، برگزیده ها
چاپ

پرویز سروری: مردم برای یک کاسه آش به بلوار کشاورز نمی‌رفتند، برای عطر آن می‌رفتند

عضو شورای شهرتهران گفت: قطعا مردم برای یک کاسه آش نیامدند بلکه عطر معنوی که در این فضا پراکنده شده بود مورد استقبال مردم قرار گرفت.

پرویز سروری: مردم برای یک کاسه آش به بلوار کشاورز نمی‌رفتند، برای عطر آن می‌رفتند

به گزارش سایت خبری مدارا؛ سایت شهر نوشت: پرویز سروری صبح امروز در جلسه شورای شهر تهران ضمن تبریک و تسلیت شهادت سرداران سپاه در حمله اسرائیل گفت: سرداران سپاه به دست جنایتکاران اسرائیلی به شهادت رسیدند و بدانید که اسرائیل درمانده است چرا که اعلام کرده بود در مواجهه با حماس دو هفته ای کار را تمام می‌کند اما حالا هفت ماه است که نتوانسته کاری کند و با اینکه دست به نسل‌کشی می زند و چشم های به ظاهر کور مجامع بین المللی هم بر روی جنایات آن ها بسته می شود اما اسرائیل درمانده و مستأصل است.

وی افزود: اسرائیل تلاش می کند که جبهه‌های جدیدی ایجاد کند تا شکست فاحشش کمتر دیده شود، من به خانواده عزیزانی که شب گذشته به شهادت رسیدند تسلیت می گویم و امیدوارم اسرائیل هر چه زودتر طعم تلخ انتقام جمهوری اسلامی را ببیند که حتما خواهد دید.

سروری با بیان اینکه جا دارد از برنامه افطاری ساده و آسان شهرداری در پارک لاله و بلوار کشاورز تشکر کنم، گفت: قطعا مردم برای یک کاسه آش نیامدند بلکه عطر معنوی که در این فضا پراکنده شده بود مورد استقبال مردم قرار گرفت.

وی همچنین از صداوسیما بابت برگزاری دو برنامه «زندگی پس از زندگی» و «محفل» تشکر کرد و گفت: ثمرات این دو برنامه موجب حضور ۱۰۰ هزار نفری مردم در ورزشگاه آزادی شد.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به راهپیمایی روز قدس گفت: روز قدس امسال متفاوت‌تر از سال‌های قبل خواهد بود؛ به گونه‌ای که امسال روز قدس همایش بین المللی علیه ظلم اسرائیل خواهد بود و طبیعی است که پیش قراول این جریان بزرگ جمهوری اسلامی ایران باشد.

اخبار مرتبط:
مهدی چمران: ترک جلسه شش عضو شورا در روز یکشنبه مهم نبود
مهدی چمران: ترک جلسه شش عضو شورا در روز یکشنبه مهم نبود

رییس شورای شهر تهران گفت: حواشی جلسه گذشته در شورایی که زنده است مساله طبیعی است و نباید مهم قلمداد شود.

قالیباف: ما جداول بودجه را از پشت درهای بسته بیرون آورده و شفاف کردیم
قالیباف: ما جداول بودجه را از پشت درهای بسته بیرون آورده و شفاف کردیم

رئیس مجلس گفت: با قانون مجلس یازدهم، جداول بودجه از پشت درهای بسته بیرون آمد و در صحن علنی شفاف شد.فایل جداول بودجه که سازمان برنامه به مجلس می‌دهد باید قابلیت خوانش رایانه‌ای داشته باشد.

محسن رضایی: همه فعلان سیاسی باید شرایط حساس کنونی را درک کنند
محسن رضایی: همه فعلان سیاسی باید شرایط حساس کنونی را درک کنند

دبیر شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا گفت: از همه فعالان سیاسی، دلسوزان انقلاب و جبهه انقلاب اسلامی می‌خواهم که با درک شرایط حساس کنونی، تمام تلاش خود را برای حفظ و تقویت وحدت و برادری در جبهه انقلاب به کار گیرند تا با گام‌های استوار در مسیر پیشرفت و توسعه کشور حرکت کنیم.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است