کد خبر : 290639
انتشار : ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - 13:15
دسته‌بندی : برگزیده ها، سیاسی
چاپ

حقیقت‌پور: دولتِ رئیسی در شأن مردم ایران نیست

چهره سیاسی اصولگرا گفت: مردم توقع دارند هر دولتی که بر سر کار می‌آید در تراز ملت شریف ایران اقدام کند اما این دولت از این غافله بسیار عقب ماند.

حقیقت‌پور: دولتِ رئیسی در شأن مردم ایران نیست

به گزارش سایت خبری مدارا؛ منیبان نوشت: منصور حقیقت ‌پور، چهره سیاسی اصولگرا گفت: مردم توقع دارند هر دولتی که بر سر کار می‌آید در تراز ملت شریف ایران اقدام کند اما این دولت از این غافله بسیار عقب ماند.

او افزود: نقطه ضعف این دولت را در عدم تراز در سطح مدیریتی می‌بینیم یعنی مدیریت موجود ناکافی است و نمی‌تواند مشکلات را حل کند و این ناترازی در زندگی روزمره مردم به شدت خودش را نشان می‌دهد. عدم توسعه در تدابیر اقتصادی سفره‌های مردم را کوچک‌تر، کم رنگ‌تر و بی رنگ تر کرده است.

دولت باید مبرا از هر جریانی باشد و  بر پایه یک استقلال و عقلانیت کشورداری کند اما دولت رییسی این چنین نیست.

حقیقت ‌پور تاکید کرد: ایراد اساسی بعدی دولت ایجاد فاصله اساسی و ایجاد گسل اجتماعی در کشور است که دولت بامردم پیدا کرده است. امروز مردم بدنبال آشتی با دولت نیستند مشکلات اساسی مانند اشتغال، مسکن و مسائل اقتصادی همه این‌ها باعث شده است که ملت از دولت رویگردان باشند.

او همچنین با اشاره به عملکرد مجلس یازدهم و کارنامه این مجلس افزود: طرح‌هایی ‌در مجلس پیگیری شد که در اولویت مردم و کشور نبود. اگر مجلس خانه ملت است باید اولویت‌های ملت را تشخیص دهد. ۶۰ درصد این مجلس درصدد تصویب مصوبات درمورد حجاب بود در صورتی که مردم امروز نیازمند به قوانین، مقررات و تصمیمات مناسب اقتصادی هستند که گرفته نشد.

این چهره سیاسی اصولگرا خاطرنشان کرد: باتوجه به وضعیتی که در انتخابات یازدهم اسفندماه مشاهده شد مشخص است مجلس آینده هم پیرو دولت خواهد بود و همان طرح‌ها و برنامه‌ها ادامه خواهد داشت. مجلس یازدهم وکیل الدوله بود.

اخبار مرتبط:
کاظم صدیقی در آغوش وزیر رئیسی I ببینید
کاظم صدیقی در آغوش وزیر رئیسی I ببینید

در تصاویر به ثبت رسیده از نماز جمعه روز گذشته تهران، همنشینی کاظم صدیقی و وزیر ارشاد دولت رئیسی شکار دوربین عکاسان شده است.

حمید رسایی: هیات رئیسه مجلس باید برای نمایندگان خانه و خودرو فراهم کند
حمید رسایی: هیات رئیسه مجلس باید برای نمایندگان خانه و خودرو فراهم کند

رسایی نوشت: هیات رییسه، هر کس که باشد، موظف است امکانات ابتدایی مثل دفتر، وسیله نقلیه، عوامل دفتر، محل اسکان برای منتخبان که از شهرستان‌ها به تهران می‌آیند و... را برای ایفای وظیفه نمایندگی منتخبان فراهم کند.

شهرداری درختان کنار باغ موزه قصر قطع کرد
شهرداری درختان کنار باغ موزه قصر قطع کرد

طبق اعلام روابط عمومی منطقه ۷، ۱۳ اصله درخت طبق نظر پزشک گیاه، مبتلا به آفت پوست خوار و چوب خوار شده بود و ضرورت قطع این درختان توسط پزشک گیاه به اداره فضای سبز اعلام شد. سپس این موضوع با ارائه مستندات پزشکی در کمیسیون ماده ۷ طرح و اعلام شد که برای حفظ سایر درختان آن محوطه و نیز حفظ جان عابران و شهروندانی که در این محوطه تردد می‌کنند، قطع این درختان اجتناب ناپذیر است و کمیسیون بر اساس مستندات پزشک گیاه و نیز سایر کارشناسان، رای به قطع این درختان داد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است