کد خبر : 290495
انتشار : ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - 12:40
دسته‌بندی : پیشنهاد سردبیر، سیاسی
چاپ

دومین سفر رئیس دفتر سیاسی حماس به ایران/ اسماعیل هنیه در تهران

رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در سفر خود به تهران امروز سه‌شنبه با وزیر امور خارجه کشورمان دیدار خواهد کرد.

دومین سفر رئیس دفتر سیاسی حماس به ایران/ اسماعیل هنیه در تهران

به گزارش سایت خبری مدارا؛ اسماعیل هنیه، رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) که به منظور دیدار و گفتگو با مقامات ایران به تهران سفر می‌کند، امروز سه شنبه ۷ فروردین با حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و رایزنی خواهد داشت.

این دومین سفر هنیه به تهران بعد از عملیات طوفان‌الاقصی است. وی پیشتر در آبان ماه در سفر خود به تهران با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

رئیس دفتر سیاسی حماس در این دیدار گزارشی از آخرین تحولات غزه و جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و همچنین تحولات کرانه باختری بیان کرد.

این سفر در حالی صورت می‌گیرد که روز گذشته شورای امنیت سازمان ملل متحد پس از از ۱۷۰ روز جنگ در غزه قطعنامه‌ برقراری آتش بس فوری را تصویب کرد.

️۱۴ عضو از ۱۵ عضو شورای امنیت سازمان ملل به قطعنامه ارائه شده توسط اعضای غیردائم رای مثبت دادند و از آن حمایت کردند و ایالات متحده آمریکا به عنوان عضو دائم این شورا، رای ممتنع داد و به این ترتیب قطعنامه برقراری آتش بس در غزه به تصویب رسید.

۳ فروردین ماه وزیر امور خارجه کشورمان و اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با یکدیگر به صورت تلفنی گفتگو کردند.

اخبار مرتبط:
کاظم صدیقی در آغوش وزیر رئیسی I ببینید
کاظم صدیقی در آغوش وزیر رئیسی I ببینید

در تصاویر به ثبت رسیده از نماز جمعه روز گذشته تهران، همنشینی کاظم صدیقی و وزیر ارشاد دولت رئیسی شکار دوربین عکاسان شده است.

حمید رسایی: هیات رئیسه مجلس باید برای نمایندگان خانه و خودرو فراهم کند
حمید رسایی: هیات رئیسه مجلس باید برای نمایندگان خانه و خودرو فراهم کند

رسایی نوشت: هیات رییسه، هر کس که باشد، موظف است امکانات ابتدایی مثل دفتر، وسیله نقلیه، عوامل دفتر، محل اسکان برای منتخبان که از شهرستان‌ها به تهران می‌آیند و... را برای ایفای وظیفه نمایندگی منتخبان فراهم کند.

محمدرضا قالیباف، متکی، ذوالنوری، آقاتهرانی، رسایی و حاجی‌بابایی برای ریاست مجلس اعلام آمادگی کرده‌اند
محمدرضا قالیباف، متکی، ذوالنوری، آقاتهرانی، رسایی و حاجی‌بابایی برای ریاست مجلس اعلام آمادگی کرده‌اند

برمبنای آنچه برخی منتخبان مجلس آینده می‌گویند، افرادی چه به صورت مستقیم و چه غیرمستقیم برای ریاست مجلس اعلام آمادگی کردند که از جمله آنان می توان از «محمدباقر قالیباف»، «منوچهر متکی»، «مجتبی ذوالنوری»، «مرتضی آقاتهرانی»، «حمید رسایی» و «حمیدرضا حاجی‌بابایی» نام برد. شنیده‌ها از راهروی مجلس هم نشان می‌دهد این چهره‌ها برای جلب نظر سایر منتخبان، جلساتی برگزار کرده‌اند؛ روندی که در آن، طرح وعده‌هایی برای گرفتن رای از منتخبان مجلس آینده هم دور از ذهن نیست.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است