کد خبر : 290333
انتشار : ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - 09:38
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

مدیرکل آموزش و پرورش:

۴۰ درصد از مسافران اصفهان توسط آموزش و پرورش اسکان داده شده‌اند

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان از میزبانی بیش از ۴۰ درصد مسافران نوروزی استان اصفهان توسط آموزش و پرورش خبر داد.

۴۰ درصد از مسافران اصفهان توسط آموزش و پرورش اسکان داده شده‌اند

به گزارش سایت خبری مدارا؛ محمدرضا ابراهیمی اظهار کرد: از آغاز طرح اسکان نوروزی، اصفهان، میزبان بیش از ۲۰۰ هزار مسافر با استفاده از ظرفیت‌های تعیین شده اسکان آموزش و پرورش بوده است.

به نوشته مهر؛ وی ادامه داد: در روز گذشته میزبان، قریب به ۴۷ هزار مسافر با استفاده از ظرفیت‌های تعیین شده اسکان آموزش و پرورش بوده‌ایم.

ابراهیمی ابراز کرد: بیش از ۲۰۰ هزار نفر تا کنون در فضاهای اسکان نظیر مراکز رفاهی، مدارس، اردوگاه‌ها و.. ساماندهی شده‌اند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان افزود: ستادهای اسکان در تمامی مناطق ۴۱ گانه اصفهان دایر است که ستاد مرکزی در محل اداره کل آموزش و پرورش استان و ۶ ستاد تابعه در نواحی و مناطق شش‌گانه اصفهان در حال خدمات‌رسانی به میهمانان نوروزی هستند.

وی خاطرنشان کرد: بیش از ۶۰۰ مدرسه در سطح استان اصفهان، معادل حدود هفت هزار فضا شامل کلاس‌های اسکان، مراکز رفاهی، خوابگاه‌ها و سایر فضاهای مربوط به اسکان در حوزه آموزش و پرورش برای اسکان مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است.

اخبار مرتبط:
ریسباف اصفهان پس از گذشت دو دهه بازگشایی شد
ریسباف اصفهان پس از گذشت دو دهه بازگشایی شد

کارخانه ریسباف اصفهان، پس از حدود دو دهه تعطیلی و تخریب، عصر شنبه با حضور مسؤولان استانی و شهری و فعالان حوزه میراث فرهنگی بازگشایی شد.

زنگ خطر شیوع فشار خون در اصفهان به صدا درآمد
زنگ خطر شیوع فشار خون در اصفهان به صدا درآمد

معاون خدمات درمان مدیریت درمان استان اصفهان گفت: شیوع فشارخون برابر ۳۳.۶۸ درصد است یعنی از هر ۳ نفر اصفهانی یک نفر مبتلا به فشارخون بالاست.

احیای ریسباف نقطه عطفی برای میراث اصفهان است
احیای ریسباف نقطه عطفی برای میراث اصفهان است

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: بازگشایی و احیای ریسباف با هدف تبدیل آن به موزه منطقه‌ای، نقطه عطفی برای میراث اصفهان است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است