کد خبر : 289527
انتشار : ۱۴۰۲/۱۲/۲۵ - 14:16
دسته‌بندی : پیشنهاد سردبیر، سیاسی
چاپ

پزشکیان: اصولگرایان چند گروه شده و یکدیگر را تخریب می کنند

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: از آنجایی که اصولگرایان به چند گروه تقسیم شده‌اند، باید دید چگونه می‌توان موضوع انتخابات هیأت‌رییسه و انتخاب رئیس مجلس را مدیریت کرد. به هر صورت، هنوز این موضوع (انتخاب رئیس مجلس آینده) قابل پیش‌بینی نیست.

پزشکیان: اصولگرایان چند گروه شده و یکدیگر را تخریب می کنند

به گزارش سایت خبری مدارا؛ مهر نوشت: «مسعود پزشکیان» نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی با اشاره به ترکیب احتمالی فراکسیون‌ها در مجلس دوازدهم، اظهار کرد: معمولاً زمانی که نمایندگان وارد مجلس می‌شوند، اکثراً انگیزه دارند که یک فراکسیون ایجاد کنند.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا اصولگرایان در مجلس دوازدهم یک فراکسیون سیاسی تشکیل می‌دهند یا خیر، افزود: همین الان این افراد شامل چند گروه هستند و تخریب دیگری را دنبال می‌کنند که اخلاقی نیست.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: البته در کلیت قضیه باید بگویم که اگر ما اصول یا برنامه مشخصی برای اصلاحات داشته باشیم، به هیچ وجه نمی‌توان آن برنامه را بر اساس گروهی خاص، شقه‌بندی کرد.

پزشکیان ادامه داد: اصلاح‌طلبی و اصولگرایی تعاریف روشنی دارند و بر اساس آن تعاریف، افراد هم‌قسم می‌شوند که به کدام سمت بروند، اما زمانی که ما آن را شقه می‌کنیم، یعنی هنوز به یک زبان و نگاه مشترک در تعریف اصلاح‌طلبی یا اصولگرایی نرسیده‌ایم.

منتخب مردم تبریز در مجلس دوازدهم درباره رئیس احتمالی مجلس دوازدهم هم گفت: نمی‌دانم اما قطعاً این حرف‌هایی که برخی آقایان می‌گویند مبنی بر اینکه ما هیأت‌رییسه را تغییر می‌دهیم و تهدید می‌کنند، محقق نخواهد شد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا محمدباقر قالیباف در مجلس بعدی می‌تواند به راحتی ریاست مجلس را به دست بیاورد، گفت: بستگی دارد؛ از آنجایی که اصولگرایان به چند گروه تقسیم شده‌اند، باید دید چگونه می‌توان موضوع انتخابات هیأت‌رییسه و انتخاب رئیس مجلس را مدیریت کرد. به هر صورت، هنوز این موضوع (انتخاب رئیس مجلس آینده) قابل پیش‌بینی نیست.

اخبار مرتبط:
نماینده مجلس ششم: ریاست مجلس لزوما در مجلس تعیین نمی‌شود
نماینده مجلس ششم: ریاست مجلس لزوما در مجلس تعیین نمی‌شود

آیتی گفت: رویکرد مجلس آینده تقریبا شبیه به همین مجلس کنونی خواهد بود و به نظرم بر سر ریاست مجلس تندروها با قالیباف به جای رقابت معامله می‌کنند.

ادعای رئیسی: گشت ارشاد مدیران باید در دستورکار وزرا باشد
ادعای رئیسی: گشت ارشاد مدیران باید در دستورکار وزرا باشد

رئیس دولت سیزدهم مدعی شد: آنچه از ابتدای دولت نیز تحت عنوان گشت ارشاد مدیران مطرح شد تاکیدی بر اهمیت موضوع نظارت درون سازمانی بر عملکردها، پیش از نظارت و بازرسی از سوی دیگر نهادها بود که باید به صورت ویژه در دستور کار وزرا و مدیران دستگاه‌های اجرایی باشد.

حاجی‌بابایی: امسال در خصوص جداول بودجه کار انقلابی کرده‌ایم
حاجی‌بابایی: امسال در خصوص جداول بودجه کار انقلابی کرده‌ایم

نماینده استان همدان گفت: آقای زنگنه باید در برابر تهمتی که به مجلس زدند پاسخگو باشند چرا که اظهارات ایشان بی انصافی بود و حتی جداول را هم ندیده‌اند.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است