کد خبر : 289138
انتشار : ۱۴۰۲/۱۲/۲۳ - 05:48
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

با هدف ارتقای کیفیت آب شرب؛

۸۵۱ باب مخزن آب در استان اصفهان شستشو و گندزدایی شد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: ۸۵۱ باب مخزن آب با حجم بالغ بر یک میلیون و ۷۰ هزار مترمکعب در نیمه دوم سال جاری شستشو و گند زدایی شد.

۸۵۱ باب مخزن آب در استان اصفهان شستشو و گندزدایی شد

به گزارش سایت خبری مدارا؛ حسین اکبریان با اشاره به شستشو و گندزدایی ۸۵۱ باب مخزن با حجم بالغ بر یک میلیون ۷۰ هزار متر مکعب در نیمه دوم سال جاری، اظهار داشت: این عملیات همه ساله با هدف ارتقا سطح کیفیت آب شرب انجام می‌شود.

به نوشته مهر؛ وی گفت: آبی که از منابع تأمین آب استحصال و در مخازن ذخیره می‌شود همواره حاوی رسوباتی است که وارد مخزن شده و به مرور زمان بر روی هم انباشته می‌شود و همین امر سبب می‌شود تا شرکت‌های آب و فاضلاب شستشوی مخازن آب را در الویت‌های کاری خود قرار دهند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان در خصوص روند انجام این عملیات افزود: پس از خارج سازی کامل املاح ته نشین شده در کف مخازن، شستشو تمام دیواره‌ها، کف و سقف مخازن با واتر جت، در ادامه مخازن با کلر شستشو و گندزدایی می‌شود و پس از انجام تست‌های اولیه کنترل کیفی مخازن آبگیری و در مدار بهره برداری قرار خواهند گرفت.

اکبریان خاطر نشان کرد: حجم کل مخازن در مدار استان اصفهان یک میلیون و ۱۴۳ هزار متر مکعب است که در حدود یک میلیون و ۱۵ هزار متر مکعب آب در مناطق شهری و بیش از ۱۲۸ هزار متر مکعب آن در مناطق روستایی قرار دارند.

اخبار مرتبط:
دمای ۲۰ شهراصفهان بالای ۴۰ درجه است/پیش‌بینی افزایش۲ درجه‌ای دما
دمای ۲۰ شهراصفهان بالای ۴۰ درجه است/پیش‌بینی افزایش۲ درجه‌ای دما

کارشناس مسؤول پیش بینی هوای استان اصفهان گفت: دمای ۲۰ شهر استان اصفهان بالای ۴۰ درجه سانتی‌گراد ثبت شده و طی ۲۴ ساعت آینده نیز شاهد افزایش ۲ درجه‌ای دمای هوا هستیم.

۲ حادثه ترافیکی در اصفهان ۱۳ مصدوم داشت
۲ حادثه ترافیکی در اصفهان ۱۳ مصدوم داشت

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان گفت: ۲ حادثه ترافیکی امروز در استان اصفهان ۱۳ مصدوم داشت.

طرح ملی مسکن به ۲۸ هزار متقاضی در شهرهای جدید اصفهان اختصاص یافت
طرح ملی مسکن به ۲۸ هزار متقاضی در شهرهای جدید اصفهان اختصاص یافت

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان از اختصاص طرح نهضت ملی مسکن به بیش از ۲۸ هزار متقاضی در شهرهای جدید استان (بهارستان، فولادشهر و مجلسی) خبرداد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است