کد خبر : 288490
انتشار : ۱۴۰۲/۱۲/۲۰ - 09:06
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

اعزام ۷ تریلی انواع موادغذایی و آب معدنی به سیستان و بلوچستان

استاندار اصفهان از اعزام ۷ تریلی انواع موادغذایی و آب معدنی از استان اصفهان به استان سیل‌زده سیستان و بلوچستان، خبر داد.

اعزام ۷ تریلی انواع موادغذایی و آب معدنی به سیستان و بلوچستان

به گزارش سایت خبری مدارا؛ سیدرضا مرتضوی، استاندار اصفهان، در نشست شورای برنامه‌ریزی استان که با حضور معاونین استانداری و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شد، با اشاره به آسیب ناشی از سیل در استان سیستان و بلوچستان، اظهار داشت: باتوجه به میزان خسارت وارده به برخی مناطق استان سیستان و بلوچستان، رئیس جمهور در روزهای گذشته به این استان سفر داشتند و رهبر معظم انقلاب نیز نسبت به کمک‌رسانی به مردم سیستان و بلوچستان تأکید کردند.

به نوشته فارس؛ وی ادامه داد: در این راستا با استاندار سیستان و بلوچستان گفت‌وگو و برای کمک‌رسانی به مردم این شهرستان اعلام آمادگی کردیم.

مرتضوی عنوان کرد: تاکنون ۴۰ تن انواع مواد غذایی شامل برنج، تن ماهی، قند و شکر، انواع کنسرو و مواد شوینده، پتو، یک هزار و ۱۵۰ بسته مواد غذایی ( ۱۰ روزه)، یک تریلی آب معدنی و در مجموع ۷ تریلی از کمک‌های استان اصفهان به استان سیستان و بلوچستان اعزام شده است.

استاندار اصفهان با تأکید بر اینکه امدادرسانی به مردم استان سیستان و بلوچستان ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: امیدواریم با همراهی و همکاری مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان اصفهان و خیران این استان که در کشور شُهره‌اند و امدادرسانی خودجوش به مردم سیستان و بلوچستان را نیز در حال انجام هستند؛ شاهد رفع بحران در استان سیستان و بلوچستان باشیم.

گفتنی است در این نشست مصوبات کارگروه امور زیربنایی، پروژه‌های محرومیت زدایی از محلات شهری و مصوبات شورای مشورتی فضا و ساختمان استان نیز مطرح و مورد گفت‌وگوی اعضا قرار گرفت.

اخبار مرتبط:
زیرسازی ۸۶ کیلومتر راه روستایی در استان اصفهان انجام شد
زیرسازی ۸۶ کیلومتر راه روستایی در استان اصفهان انجام شد

رییس اداره نظارت بر ساخت راه‌های فرعی و روستایی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان از احداث ۸۶ کیلومتر راه روستایی در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

آغاز تجهیز بزرگترین مدرسه اتیسم کشور به نیروگاه خورشیدی به همت خیر مدرسه‌ساز
آغاز تجهیز بزرگترین مدرسه اتیسم کشور به نیروگاه خورشیدی به همت خیر مدرسه‌ساز

مدیرکل نوسازی مدارس استان اصفهان گفت: کار تجهیز بزرگترین مدرسه اتیسم کشور به نیروگاه خورشیدی به همت خیر مدرسه‌ساز حاج حمیدرضا سلامتیان در اصفهان آغاز شد.

چهارهزار نفر در اردستان مبتلا به دیابت هستند
چهارهزار نفر در اردستان مبتلا به دیابت هستند

مدیر شبکه بهداشت و درمان اردستان گفت: نزدیک به چهار هزار نفر در شهرستان اردستان مبتلا به بیماری دیابت هستند که ضرورت دارد به این مهم توجه شود.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است