کد خبر : 287171
انتشار : ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - 10:33
دسته‌بندی : برگزیده ها، سیاسی
چاپ

پیام تسلیت روحانی درپی درگذشت آیت‌الله امامی‌کاشانی

در پی درگذشت آیت‌الله امامی‌کاشانی، حسن روحانی با انتشار پیامی تسلیت گفت.

پیام تسلیت روحانی درپی درگذشت آیت‌الله امامی‌کاشانی

به گزارش سایت خبری مدارا؛ حجت‌الاسلام‌ حسن روحانی، در پیامی درگذشت آیت‌الله محمد امامی کاشانی، نماینده مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت تهران را تسلیت گفت.

به گزارش سایت حسن روحانی، متن پیام به شرح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون

شنیدن خبر درگذشت روحانی عالی‌قدر آیت‌الله محمد امامی کاشانی برای من که از دوران پیش از انقلاب با سوابق مبارزاتی و علمی ایشان آشنا هستم، بسیار تلخ و دردناک بود. تجربه همکاری با ایشان در جامعه روحانیت مبارز، مجلس شورای اسلامی، مجلس خبرگان رهبری و مجمع تشخیص مصلحت نظام و نیز سابقه مرادوت و ارادت به ایشان در مسئولیت‌های مهم ریاست دیوان عدالت اداری، عضویت در شورای نگهبان، امامت جمعه تهران و تولیت مدرسه عالی شهید مطهری، خاطراتی ارزشمند از این عالم وارسته در ذهن من ثبت کرده است. ایشان به راستی یکی از روحانیون نیک‌خصال و معتدل و راست‌گفتار بود و طنین سخنان متین و باملاطفت او در نماز جمعه‌ در اذهان خواهد ماند.

من این فقدان جانگداز را به بیت شریف آیت‌الله امامی کاشانی و جامعه علمی و دینی کشور، دوستداران و شاگردان ایشان تسلیت عرض می‌کنم. خداوند متعال روح مطهر او را با اولیاء الهی محشور و مشمول رحمت و مغفرت خویش قرار دهد و به بازماندگانش صبر و اجر عنایت فرماید.

اخبار مرتبط:
پیشنهاد وام و خودرو به نمایندگان مجلس در ازای رای دادن به ریاستِ قالیباف
پیشنهاد وام و خودرو به نمایندگان مجلس در ازای رای دادن به ریاستِ قالیباف

هنوز دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم برگزار نشده اما سطح تنش‌ها بین برخی جریانات اصولگرا و قالیبافی‌ها درباره ریاست بالا گرفته است و صحبت از اتهامات جدید در میان است.کامران غضنفری که جزو منتخبان تهران برای ورود به مجلس دوازدهم است در یادداشتی که اخیرا منتشر کرده، مدعی دادن وعده‌هایی از جنس وام و خودرو و عضویت در کمیسیون مورد علاقه در عوض رأی دادن به ریاست قالیباف شده است.

فکر می‌کنند با کُند کردن اینترنت، مَردم سراغ ابزار‌های داخلی می‌روند
فکر می‌کنند با کُند کردن اینترنت، مَردم سراغ ابزار‌های داخلی می‌روند

رئیس کمیسیون نوآوری و تحول و بهره وری اتاق بازرگانی، درباره تلاش وزارت ارتباطات برای اجرا صد درصدی شبکه ملی اینترنت اظهار داشت: ما چیزی به نام زیرساخت ملی اینترنت را نیاز داریم و در ذات خود چیز بدی نیست. مشکل اینجاست که یک طرز فکر اشتباهی وجود دارد که عده‌ای معتقدند باید اینترنت جهانی را محدود کنیم. طبق اسناد مرکز ملی فضای مجازی گفته شده است که حدوداً پهنای باند داخلی ۷۰ درصد و خارجی ۳۰ درصد باشد.

نماینده مجلس از تشکیل ستاد حجاب در کشور خبر داد
نماینده مجلس از تشکیل ستاد حجاب در کشور خبر داد

محمدتقی نقدعلی، عضو هیئت رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی، درباره نحوه برخورد با افراد بی‌حجاب طبق لایحه عفاف و حجاب گفت: در لایحه عفاف و حجاب که اگر مورد تایید نهایی شورای نگهبان قرار بگیرد مرحله اول را در قالب یک تذکر پیامکی با یک جریمه معلق قرار دادیم و در مرحله بعد اگر طرف اصرار بر کشف حجاب داشت جریمه قطعی خواهد شد و در مرحله سوم پروسه قضایی را تعریف کردیم.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است