کد خبر : 286108
انتشار : ۱۴۰۲/۱۲/۰۸ - 17:08
دسته‌بندی : برگزیده ها، سیاسی
چاپ

سیدمحسن دهنوی: اخراج من از لیست شانا کار صادق محصولی بود

نماینده مجلس انقلابی گفت: انصرافم از لیست شانا ماحصل اصرار محصولی بر جابجایی آقای نبویان با من بود و به خاطر منوط‌شدن وحدت به این مساله، راضی به آن شدم. تفاوت اساسی رویکردهایم با او و قبیله‌گرایان در اداره مملکت، پنهان‌کردنی نیست، اما همچنان همگان را به حمایت از لیست شورای ائتلاف دعوت می‌کنم.

سیدمحسن دهنوی: اخراج من از لیست شانا کار صادق محصولی بود

به گزارش سایت خبری مدارا؛ «سیدمحسن دهنوی» دلایل انصرافش از لیست شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب را تشریح کرد.

سیدمحسن دهنوی نماینده مردم تهران در مجلس یازدهم روز سه شنبه در فضای مجازی با اشاره با تفاوت دیدگاه‌هایش با دبیر کل جبهه پایداری انصرافش از حضور در لیست ائتلاف را به اصرار او بر جایگزینی با سید محمود نبویان نسبت داد.

دهنوی نوشت: پیرو مطالب مطرح‌شده در فضای مجازی چند روز اخیر، نکاتی را محضر مردم شریف ایران یادآور می‌شوم:

۱. امسال یکی از کاربران معلوم‌الحال فضای مجازی که تاکنون بار‌ها اقدام به لجن‌پراکنی علیه کارگزاران نظام و آرمان‌های انقلاب کرده بود، اتهامات کذبی را سلسله‌وار به اینجانب نسبت داد.

۲. من قبل از رسانه‌ای‌شدن اتهامات و با توجه به تحرکات و شایعات، بهمن پارسال در نامه‌ای به رییس قوه قضائیه برای بررسی ماجرا توسط دستگاه قضایی و نهاد‌های امنیتی، پیش‌قدم شده و درخواست رسیدگی داشتم. پس از رسانه‌ای‌شدن اتهامات توسط پروژه‌بگیرها، برای صیانت از حق خودم و مردم، از آن کاربر فضای مجازی شکایت کردم.

۳. در پی شکایت اینجانب پرونده‌ای در دادسرا تشکیل و نهایتا مجرمیت او به جرم افترا، نشر اکاذیب و تهدید، احراز و کیفرخواست متهم، صادر و به دادگاه صالحه ارسال شد. نهایتا پس از برگزاری چندین جلسه دادگاه و استماع مشروح سخنان من و دفاعیات او، جرم نشر اکاذیب و افترای وی احراز و منجر به صدور حکم سنگین محکومیت او شد.

۴. بخشی از این پیگیری‌های قضایی، هم‌زمان با فرآیند بررسی صلاحیت داوطلبان توسط شورای محترم نگهبان بود. آن شورا نیز در نهایت دقت و سلامت، مطالب کذب آن کاربر فضای مجازی و سایر گزارشات ارسالی را بررسی و صلاحیت بنده را تایید کرد.

۵. حال پس از تکذیب اتهامات وارده به اینجانب در دو محکمه صالحه و رسمی یعنی دادگاه و شورای محترم نگهبان، تاکید برخی جریانات انحصارگرای سیاسی از طریق کاندیدا‌های پوششی بر این مطالب واهی، چه معنایی جز ترجیح قبیله‌گرایی بر منافع جریان انقلابی دارد؟

۶. انصرافم از لیست شانا ماحصل اصرار محصولی بر جابجایی آقای نبویان با من بود و به خاطر منوط‌شدن وحدت به این مساله، راضی به آن شدم. تفاوت اساسی رویکردهایم با او و قبیله‌گرایان در اداره مملکت، پنهان‌کردنی نیست، اما همچنان همگان را به حمایت از لیست شورای ائتلاف دعوت می‌کنم.

اخبار مرتبط:
امام جمعه رشت: بیداری دانشجویان جهان حاصل روشنگری رهبری است
امام جمعه رشت: بیداری دانشجویان جهان حاصل روشنگری رهبری است

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه بیداری دانشجویان در دانشگاه‌های غرب و آمریکا نتیجه دوراندیشی مقام معظم رهبری است که سال‌ها قبل برای جوانان اروپایی و آمریکایی نامه نوشت، ادامه داد: امام جامعه ما ۱۰ سال پیش خطاب به جوانان اروپا و آمریکا چهره پردازی سخیف بین دانشجویان و واقعیت سد عاطفی و ایران هراسی و اسلام هراسی ارا تشریح کردند.

امام جمعه قم: در اسرائیل تظاهر کنندگان تصویر رهبر معظم انقلاب را حمل کردند و شعار دادند ما را از دست نتانیاهو نجات دهید
امام جمعه قم: در اسرائیل تظاهر کنندگان تصویر رهبر معظم انقلاب را حمل کردند و شعار دادند ما را از دست نتانیاهو نجات دهید

امام جمعه قم گفت: اقدام دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا و اروپا یادآورد تدبیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی است که در سالهای اخیر برای جوانان آمریکا و اروپا دو نامه نوشتند و در این نامه‌ها در برقراری تعامل فرهنگی مخاطب خود را جوانان قرار دادند و تلاش شد تا راهبرد بیداری در غرب پدید آید.

امام جمعه تهران: در راهبرد دفاعی ایران، توسعه و گسترش جنگ تعریف نگردیده است
امام جمعه تهران: در راهبرد دفاعی ایران، توسعه و گسترش جنگ تعریف نگردیده است

خطیب موقت نماز جمعه تهران عنوان کرد: ایران در این عملیات محدود، قدرت فرماندهی خود را در هدایت پیچیده‌ترین، گسترده‌ترین و پیشرفته‌ترین عملیات پهپادی و موشکی در بالاترین سطح از دقت به نمایش گذاشت.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است