کد خبر : 285875
انتشار : ۱۴۰۲/۱۲/۰۷ - 18:19
دسته‌بندی : اجتماعی
چاپ

برف راه دسترسی ۷۰ روستای شمال کرمان را مسدود کرد

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کرمان با اشاره به تاثیرات بارش شدید باران و برف طی ۴۸ ساعت گذشته گفت: مسیر ارتباطی دسترسی به ۷۰ روستا در مناطق مختلف شمال این استان به طول حدود ۲۰۰ کیلومتر بسته است و تلاش برای بازگشایی آن‌ها ادامه دارد.

برف راه دسترسی ۷۰ روستای شمال کرمان را مسدود کرد

به گزارش سایت خبری مدارا؛ ایرنا نوشت: معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کرمان با اشاره به تاثیرات بارش شدید باران و برف طی ۴۸ ساعت گذشته گفت: مسیر ارتباطی دسترسی به ۷۰ روستا در مناطق مختلف شمال این استان به طول حدود ۲۰۰ کیلومتر بسته است و تلاش برای بازگشایی آن‌ها ادامه دارد.

سیدحمزه روح الامینی افزود: تا ظهر امروز حدود ۷۰ کیلومتر از راه‌های روستایی استان کرمان بازگشایی شده و راهداران در حال تلاش برای بازگشایی مابقی هستند که به احتمال فراوان تا فردا کل این راه‌ها بازگشایی می‌شوند.

وی در ادامه با اشاره به بازگشایی جاده چترود – راور و یک راه دیگر در مسیر جیرفت – بم از رودخانه دِهبَکری اظهار داشت: برف و باران شدید، کولاک و مه گرفتگی طی ۴۸ ساعت گذشته اکثر گردنه‌های استان کرمان را فرا گرفت، اما اکنون تمامی جاده‌های ریانی اصلی این استان باز هستند و تردد در آن‌ها برقرار است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان با اشاره به بخشی از تلاش‌های راهداران برای ممانعت از انسداد جاده‌ها همزمان با بارش‌ها عنوان کرد: بارش باران و برف را طی روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری در جاده‌های استان کرمان خواهیم داشت.

بارش باران و برف از بامداد روز یکشنبه در برخی از مناطق استان کرمان تشدید شد و فعالیت این سامانه همچنان در برخی از مناطق این استان ادامه دارد؛ براساس پیش بینی‌ها در آخر هفته نیز شاهد بارش‌ها در استان خواهیم بود.

اخبار مرتبط:
طرح ترافیک تهران چه تغییراتی می‌کند؟
طرح ترافیک تهران چه تغییراتی می‌کند؟

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد که امسال هیچ تغییری در طرح ترافیک تهران اعمال نخواهد شد.

یسنا، دختر گلستانی پیدا شد
یسنا، دختر گلستانی پیدا شد

«یسنا» دختر بچه چهار ساله اهل کلاله از عصر روز یکشنبه ۹ اردیبهشت در حالی که همراه مادرش در زمین‌های کشاورزی روستای «یلی بدراق» کلاله بوده با غفلت مادر مفقود شده بود، زنده پیدا شد.

رئیسی نه تنها مشکلات کارگران را حل نکرد، بلکه به مشکلات آنها اضافه هَم کرد
رئیسی نه تنها مشکلات کارگران را حل نکرد، بلکه به مشکلات آنها اضافه هَم کرد

ناصر چمنی، رئیس سابق کانون انجمن صنفی کارگران ایران گفت: دولت رئیسی هم نه تنها مشکلی را حل نکرد، بلکه روز به روز به مشکلات جامعه‌ی کارگری اضافه کرد. در دو سال گذشته افزایش دستمزد‌های کمتر از تورم تصویب شد و سال ۲۷ درصد و امسال ۳۵ درصد، بدون امضای نماینده کارگران اجرایی شد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است