کد خبر : 285582
انتشار : ۱۴۰۲/۱۲/۰۶ - 05:38
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

۱۲ هزار ترقه غیرمجاز در کاشان کشف شد

فرمانده انتظامی کاشان از کشف بیش از ۱۲ هزار عدد مواد محترقه غیر مجاز و قاچاق در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبرداد.

۱۲ هزار ترقه غیرمجاز در کاشان کشف شد

به گزارش سایت خبری مدارا؛ سرهنگ ایرج کاکاوند اظهار کرد: با توجه به در پیش بودن چهارشنبه آخر سال و خطرات ناشی از استفاده مواد محترقه خطرناک و غیرمجاز، مقابله با افرادی که در زمینه با تهیه، توزیع و قاچاق این مواد فعالیت دارند در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

به نوشته مهر؛ وی افزود: در این راستا مأموران با اشراف اطلاعاتی و اقدامات هوشمندانه پلیسی موفق شدند ۲ متهم را در این رابطه شناسایی و طی ۲ عملیات منسجم و هماهنگ آنها را حین فروش مواد محترقه در سطح شهر دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان با اشاره به کشف ۱۲ هزار و ۴۷۷ عدد مواد محترقه غیر مجاز قاچاق از متهمان تصریح کرد: متهمان دستگیر شده ضمن تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

وی از شهروندان خواست در این ایام بالاخص در آستانه چهارشنبه آخر سال، در صورت مشاهده و یا اطلاع از فعالیت فرد و یا افرادی که در رابطه با تولید و توزیع مواد محترقه و آتش‌زای غیر قانونی فعالیت می‌کنند، بلافاصله موضوع را از طریق سامانه فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اخبار مرتبط:
مرکز جامع بازتوانی معتادان در محمودآباد اصفهان بازگشایی شد
مرکز جامع بازتوانی معتادان در محمودآباد اصفهان بازگشایی شد

نخستین مرکز الگوی جامع «بازتوانی معتادان» کشور در محمودآباد اصفهان پس از یک و نیم سال تعطیلی بازگشایی شد.

۱۲ کیلومتر حفاظ بتنی در محورهای شریانی اصفهان نصب شد
۱۲ کیلومتر حفاظ بتنی در محورهای شریانی اصفهان نصب شد

رییس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اصفهان گفت: ۱۲ کیلومتر حفاظ میانی بتنی(نیوجرسی) و تجهیزات روشنایی در راستای ارتقای ایمنی محورهای دوطرفه استان از سال گذشته تا کنون نصب شده است یا در مرحله اجرا قرار دارد.

افزایش آمار محبوس شدن در آسانسور در اصفهان
افزایش آمار محبوس شدن در آسانسور در اصفهان

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: محبوس شدن در آسانسور در هفته گذشته بیشترین افزایش موارد محبوسی در اماکن بسته را به خود اختصاص داد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است