کد خبر : 285578
انتشار : ۱۴۰۲/۱۲/۰۶ - 05:33
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

استاندار اصفهان:

هفته فرهنگی اصفهان و تاتارستان برگزار می‌شود

استاندار اصفهان گفت: برگزاری هفته فرهنگی اصفهان و تاتارستان از جمله ظرفیت‌های فرهنگی است که می‌تواند منجر به گسترش روابط شود.

هفته فرهنگی اصفهان و تاتارستان برگزار می‌شود

به گزارش سایت خبری مدارا؛ سیدرضا مرتضوی در دیدار با آن دری ژیلتسوف سرکنسول روسیه در اصفهان اظهار کرد: رویکرد و راهبرد اساسی جمهوری اسلامی ایران در مقابل فدراسیون روسیه روشن است و ایران اسلامی بعنوان یکی از دوستان راهبردی و استراتژیک خود به روسیه نگاه می‌کند.

به نوشته مهر؛ وی ادامه داد: ملاقات، جلسات و پیگیری‌هایی که میان رهبران دو کشور، وزیران امور خارجه و در سطوح مختلف در حال برنامه‌ریزی است ناظر به همین موضوع است.

استاندار اصفهان متذکر شد: دستور ریاست‌جمهوری ایران نیز این است که در راستای تقویت روابط میان استان‌های ایران و روسیه تلاش کنیم.

مرتضوی خاطرنشان کرد: سفرهای متعدد هیأت‌های گوناگون از استان‌های مختلف به فدراسیون روسیه نیز جهت تقویت همین روابط صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: به واسطه همین نگاه میان رهبران دو کشور، روابط در حال توسعه و گسترش هستند.

استاندار اصفهان گفت: در سفر رئیس جمهور تاتارستان روسیه به اصفهان نیز سعی شد تا رویکرد را به سوی یک برنامه و نقشه راه مشترک ببریم.

مرتضوی بیان کرد: برگزاری هفته فرهنگی اصفهان و تاتارستان از جمله ظرفیت‌های فرهنگی است که می‌تواند منجر به گسترش روابط شود.

وی اضافه کرد: همچنین در راستای توافقاتی که میان مدیریت استان و رئیس جمهور تاتارستان روسیه انجام شد نمایندگان مشترک با رویکرد عملیاتی برای به سرانجام رساندن توافقات عمل می‌کنند.

استاندار اصفهان گفت: درصدد هستیم تا تفاهم‌های صورت گرفته به برنامه و اقدام مبدل شود، این موضوع در سالگرد بیست سالگی تفاهم نامه خواهرخواندگی اصفهان و سن پترزبورگ نیز دنبال می‌شود.

اخبار مرتبط:
سارق ۲۰ میلیاردی منازل در اصفهان دستگیر شد
سارق ۲۰ میلیاردی منازل در اصفهان دستگیر شد

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری سارقی که با دستبرد به ۵ منزل و ساختمان نیمه ساز در شهر اصفهان ۲۰ میلیارد ریال اموال آنها را به سرقت برده بود خبر داد.

سازندگان حرفه‌ای ساختمان در شهر اصفهان شناسایی می‌شوند
سازندگان حرفه‌ای ساختمان در شهر اصفهان شناسایی می‌شوند

معاون شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان از اعلان عمومی فراخوان شناسایی سازندگان حرفه‌ای ساختمان در کلان شهر اصفهان از دهم تا بیست و پنجم اردیبهشت ماه خبر داد.

رفع موانع در مسیر تحقق شعار سال در دستور کار دادگستری اصفهان
رفع موانع در مسیر تحقق شعار سال در دستور کار دادگستری اصفهان

رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: رفع موانع در مسیر تحقق شعار سال در دستور کار دادگستری استان اصفهان است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است