کد خبر : 284959
انتشار : ۱۴۰۲/۱۲/۰۳ - 20:09
دسته‌بندی : سیاسی
چاپ

حسین الله‌کرم: در دوره میرحسین موسوی مساوات حاکم بود

حسین الله‌کرم، دبیرکل حزب رزما گفت: اصلاح‌طلبان مدتی به ما می‌گفتند چماقدار و کف خیابانی، در حالیکه خودشان از سفارت آمریکا بالا رفتند و بعد گفتند اشتباه کردیم. البته که کف خیابانی بودن برای ما افتخار است.

حسین الله‌کرم: در دوره میرحسین موسوی مساوات حاکم بود

به گزارش سایت خبری مدارا؛ ایسنا نوشت: حسین الله‌کرم، دبیرکل حزب رزما در یک مناظره انتخاباتی شرکت کرد.

بخش‌های مهم اظهارات او را در این مناظره در ادامه می‌خوانید:

  •  اصلاح‌طلبان مدتی به ما می‌گفتند چماقدار و کف خیابانی، در حالیکه خودشان از سفارت آمریکا بالا رفتند و بعد گفتند اشتباه کردیم. البته که کف خیابانی بودن برای ما افتخار است.
  • در مورد انتخابات ما تا کنون در دو دوره تاریخی با کاهش مشارکت مواجه بودیم. دوره اول انتخابات ریاست‌جمهوری دوم هاشمی رفسنجانی بود که او با حدود ۵۰ درصد رئیس‌جمهور شد که عدد پایینی در آن زمان بود و دوره دوم کاهش مشارکت هم در انتخابات‌های ۹۸ و ۱۴۰۰ بود که نرخ مشارکت هر کدام به ترتیب ۴۳ و ۴۹ درصد ثبت شده است. ریشه کاهش مشارکت هر دو دوره مسائل اقتصادی است.
  • دوره اول سال‌های جنگ اقتصاد منطق نداشت و فرهنگ و اجتماع اقتصاد را هدایت می‌کرد و شاهد حذف‌شدگی اقتصاد بودیم و وفاداری و دوستی در جامعه پررنگ‌ترین جریان بود. در آن دوران میرحسین موسوی نفت را می‌فروخت و با منابع حاصل از آن، کوپن توزیع می‌کرد و نوعی مساوات حاکم بود و تمام اقدامات با انگیزه‌های غیرمادی انجام می‌شد.

اسامی نامزدهای انتخابات مجلس در تهران منتشر شد

  • در دهه ۷۰ اصلاح‌طلبان بلاهای بسیاری سر حاشیه‌نشینان آوردند. وقتی احمدی‌نژاد آمد ما از او استقبال کردیم. در دور اول ریاست‌جمهوری احمدی‌نژاد، به ما ۴۵ دلار یارانه داده می‌شد و زندگی‌مان تغییرات بسیاری کرد، اما چون ساختار اقتصادی غربی بود، در ادامه دلار به ۳۳۰۰ تومان رسید و یارانه به حدود ۱۳ دلار کاهش یافت.
  • اساسا اصلاح‌طلبان سطح علمی ندارند. نتیجه برجام ظریف دو و سه برابر شدن دلار بود، اما امیرعبداللهیان که به گفته شما زبان انگلیسی نمی‌داند، این کشور را حفظ کرده است.
  • با شکست برجام و دو برابر شدن تحریم‌ها، مشکلات معیشتی بسیاری ایحاد شد و مشکلات اقتصادی امروز هم نتیجه عملکرد دولت روحانی است.
  • تورم دوران روحانی ۶۰ درصد بود و الان ۳۹.۵ درصد است. رشد اقتصادی صفر، رشد نقدینگی ۴۳ درصد، کسری بودجه ۳۰۰ همتی و خزانه منفی ۴۶ همتی همه تنها اندکی از وضعیت اقتصادی کشور در دولت روحانی است.
  • اعتماد مردم به شما اصلاح‌طلبان از بین رفته است. شما اصلاح‌طلبان به نفعتان است به دامان ملت بازگردید. اکنون اصلاح‌طلبان به دلیل غربگرایی تمام شده‌اند.
اخبار مرتبط:
نماینده مجلس ششم: ریاست مجلس لزوما در مجلس تعیین نمی‌شود
نماینده مجلس ششم: ریاست مجلس لزوما در مجلس تعیین نمی‌شود

آیتی گفت: رویکرد مجلس آینده تقریبا شبیه به همین مجلس کنونی خواهد بود و به نظرم بر سر ریاست مجلس تندروها با قالیباف به جای رقابت معامله می‌کنند.

ادعای رئیسی: گشت ارشاد مدیران باید در دستورکار وزرا باشد
ادعای رئیسی: گشت ارشاد مدیران باید در دستورکار وزرا باشد

رئیس دولت سیزدهم مدعی شد: آنچه از ابتدای دولت نیز تحت عنوان گشت ارشاد مدیران مطرح شد تاکیدی بر اهمیت موضوع نظارت درون سازمانی بر عملکردها، پیش از نظارت و بازرسی از سوی دیگر نهادها بود که باید به صورت ویژه در دستور کار وزرا و مدیران دستگاه‌های اجرایی باشد.

حاجی‌بابایی: امسال در خصوص جداول بودجه کار انقلابی کرده‌ایم
حاجی‌بابایی: امسال در خصوص جداول بودجه کار انقلابی کرده‌ایم

نماینده استان همدان گفت: آقای زنگنه باید در برابر تهمتی که به مجلس زدند پاسخگو باشند چرا که اظهارات ایشان بی انصافی بود و حتی جداول را هم ندیده‌اند.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است