کد خبر : 284685
انتشار : ۱۴۰۲/۱۲/۰۲ - 10:45
دسته‌بندی : سیاسی
چاپ

عضو جامعه روحانیت مبارز: تخریب نظام، کاری شیطانی است

فعال اصولگرا مدعی شد: ممکن است ضعف‌هایی هم وجود داشته باشد اما نباید سیاه‌نمایی صورت گیرد. باید نقاط مثبت دیده شود تا مردم امیدوار شوند. من باور دارم که تخریب، کاری شیطانی است و نباید انجام شو؛ باید به اصل نظام توجه کرد و همه بدانند تقویت اصل نظام بسته به حضور بالای مردم پای صندوق‌های رای است.

عضو جامعه روحانیت مبارز: تخریب نظام، کاری شیطانی است

به گزارش سایت خبری مدارا؛ فردانیوز نوشت: حسین ابراهیمی، فعال سیاسی اصولگرا، با بیان اینکه «نتیجه کار تخریب‌کنندگان فقط تخریب افراد نیست بلکه تخریب نظام است»، گفت: تخریب در جریان انتخابات برای بار اول نیست و در تمام دوره‌ها افرادی بوده‌اند که برای تخریب دیگران فعالیت می‌کردند؛ البته در این دوره چنین فضایی بیشتر شده است و متاسفانه می‌بینیم همین‌ها در فضای مجازی انواع و اقسام تخریب‌ها را به کار می‌گیرند. نتیجه کار تخریب‌کنندگان فقط تخریب افراد نیست بلکه تخریب نظام است. همه دولت‌ها و مجالس در تاریخ انقلاب اسلامی به اندازه خودشان کار کرده‌اند. اکنون همه باید شکر کنیم که انقلاب اسلامی جامعه تاریکی که قبل از انقلاب داشتیم را روشن کرد. حالا چرا برخی افراد شاکر این همه نعمت‌های خداوندی نیستند؟ واقعا ارزش دارد که برای رای‌آوری چنین ناشکری کنند و نظام را تضعیف کنند؟

او ادامه داد: همه باید به اصل انتخابات توجه کنند و واقعا مهم نیست چه کسی چند رای بیشتر یا کمتر می‌آورد. همه باید تلاش کنند مردم حضور حداکثری در انتخابات داشته باشند. همه بدانند این انقلاب آرزوی نسل‌های متمادی از زمان امام حسین(ع) تا سال ۵۷ شمسی بوده است. حیف است که برخی خواسته یا ناخواسته در جهت تخریب چنین نظامی‌حرکت کنند.

این فعال سیاسی همچنین بیان کرد: ممکن است ضعف‌هایی هم وجود داشته باشد اما نباید سیاه‌نمایی صورت گیرد. باید نقاط مثبت دیده شود تا مردم امیدوار شوند. من باور دارم که تخریب، کاری شیطانی است و نباید انجام شو؛ باید به اصل نظام توجه کرد و همه بدانند تقویت اصل نظام بسته به حضور بالای مردم پای صندوق‌های رای است.

ابراهیمی در پایان گفت: اینکه برخی سعی می‌کنند مجلس یازدهم را تخریب کنند، کار بیهوده‌ای انجام می‌دهند زیرا اینها نمایندگان کل مردم ایران‌اند و مردم متوجه می‌شوند که تخریب مجلس در واقع تخریب منافع عموم ملت است. شخص آقای قالیباف هم واقعا در حد توانش در این چهار سال زحمت کشید و مجلس را خوب اداره کرد و توانست مجلس یازدهم را در میان این همه تلاطم سیاسی نگاه دارد. مصوبات خوبی هم در مجلس یازدهم به تصویب رسید. بی‌انصافی است که برخی با مجلسی که خانه ملت است، در افتند. تخریب کنندگان مجلس دنبال ناامیدکردن مردم از نظام‌ و انقلاب‌اند و این تخریب‌ها هم ناشی از برنامه‌ریزی‌های دشمن است.

اخبار مرتبط:
خاطرات روحانی از نخستین روزهای پیروزی در انتخابات ۹۲: احمدی‌نژاد گفت وقتی کلمهٔ «گازانبر» را به کار بردی، رو به وزیرانم کرده و گفتم: شیخ، قالیباف را از طبقه ۲۶ پایین انداخت
خاطرات روحانی از نخستین روزهای پیروزی در انتخابات ۹۲: احمدی‌نژاد گفت وقتی کلمهٔ «گازانبر» را به کار بردی، رو به وزیرانم کرده و گفتم: شیخ، قالیباف را از طبقه ۲۶ پایین انداخت

حسن روحانی رئیس جمهور پیشین ایران در خاطرات خود از نخستین روز‌های پیروزی در انتخابات ۹۲ نوشته است: احمدی‌نژاد با لبخند در دفتر من حاضر شد. گفت تمام مناظره‌ها را دیده است و در مناظره سوم با چند نفر از وزیران در دفتر رئیس‌جمهور پای تلویزیون نشسته بودند که من کلمهٔ «گازانبر» را به کار بردم. احمدی‌نژاد در همان لحظه به وزیرانش رو کرده بود و گفته بود: «شیخ، قالیباف را از طبقه بیست و ششم پایین انداخت.»

جلال جلالی‌زاده: پزشکیان اگر بخواهد با مخالفانش برخورد ناسالم داشته باشد، حتماً ضرر می‌کند
جلال جلالی‌زاده: پزشکیان اگر بخواهد با مخالفانش برخورد ناسالم داشته باشد، حتماً ضرر می‌کند

یک فعال سیاسی گفت: آقای پزشکیان اگر تندروی کند و بخواهد با مخالفانش برخورد ناسالم داشته باشد، حتما ضرر می‌کند و اگر شعارهایش را پیگیری نکند طرفدارانش را هم از دست خواهد داد.

سردار نائینی سخنگوی سپاه شد
سردار نائینی سخنگوی سپاه شد

سردار علی‌محمد نائینی با پیشنهاد نماینده ولی‌فقیه و با تایید سردار سرلشکر سلامی به عنوان سخنگو و معاون روابط عمومی سپاه معرفی شد

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است