کد خبر : 284616
انتشار : ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - 20:31
دسته‌بندی : برگزیده ها، سیاسی
چاپ

چه کسانی در لیست صدای ملت علی مطهری هستند؟

عضو حزب صدای ملت با بیان اینکه علی مطهری به عنوان سرلیست این حزب، اختیار دارد نسبت به جابجایی اسامی در فهرست نهایی اقدام کند، گفت: هیچ یک از افرادی که با صدای ملت همکاری می‌کنند، حذف نشده‌اند.

چه کسانی در لیست صدای ملت علی مطهری هستند؟

به گزارش سایت خبری مدارا؛ ایرنا نوشت: سید محمدجواد بطحایی روز سه‌شنبه با حضور در غرفه خبرگزاری جمهوری اسلامی در نمایشگاه رسانه‌هایی ایران درباره آخرین شرایط حزب صدای ملت اظهار کرد: این حزب برای انتخابات مجلس در حال تهیه نهایی فهرست است که ترکیبی از افراد اعتدالی و میانه روها و به شدت با تصمیمات هیجانی مخالف هستند.

بنابر گزارش ایرنا، وی ادامه داد: این حزب پیگیر مصالح ملی نظام اسلامی بوده و اجازه نخواهند داد با تصمیمات ناپخته، مصالح ملی کشور دچار خطر شود.

وزیر اسبق آموزش و پرورش در دولت دوازدهم افزود: بر اساس توافقی که در هیات مرکزی صدای ملت با گروه‌هایی که با این حزب سیاسی مشارکت دارند انجام شده، علی مطهری به عنوان سرلیست این حزب، اختیار دارد نسبت به جابه جایی جایگاه اسامی در فهرست نهایی اقدام کند.

اسامی نامزدهای انتخابات مجلس در تهران منتشر شد

بطحایی ادامه داد: البته در اجرای فرآیند کار تا امروز اتفاق خاصی رخ نداده و آقای مطهری هیچ فردی از حزب کارگزاران، اعتدال توسعه، اعتماد ملی، ندای ایرانیان و جریان عقلانیت که با صدای ملت همکاری می‌کنند را حذف نکرده است.

وی با بیان اینکه فردا چهارشنبه – دوم اسفندماه – در جلسه‌ای با نامزدهایی صدای ملت، چیدمان نهایی فهرست مشخص خواهد شد، تصریح کرد: یکی از مسائلی مورد مناقشه در گروه‌های ذیربط در این فهرست، چیدمان لیست است. البته این اختلاف جزئی بوده و جدی نیست.

این فعال سیاسی اصلاح طلب یادآورشد: این احتمال وجود دارد که لیست فرهنگیان که بیش از هزار و ۷۰۰ فرهنگی در آن نامزد هستند با صدای ملت ائتلاف کنند تا لیست ۳۰ نفره تهران و همچنین برای تمام کشور توسط صدای ملت نهایی شود.

بطحایی درباره اینکه در فهرست صدای ملت آیا وزرای سابق هم حضور دارند، خاطرنشان کرد: وزرای سابق در این لیست حضور ندارند ولی از نمایندگان ادوار و اعضای سابق شورای شهر تهران در آن فعال هستند و در لیست ۳۰ نفره صدای ملت قرار است شرایط موجود جامعه، مردم و بین الملل درک و فهم شود.

اخبار مرتبط:
روحانی اصولگرا: وجود مفاسد اقتصادی دلیل نمی‌شود که آدم بی‌حجاب باشد
روحانی اصولگرا: وجود مفاسد اقتصادی دلیل نمی‌شود که آدم بی‌حجاب باشد

امیری‌فر مدعی شد: یکی از دلایل بدحجابی و بی حجابی نیز به این بر می گردد که جامعه به ویژه در حوزه اقتصادی تخلف ها و نقض قانون هایی را می بیند بنابراین برخی این استدلال را می آورند که اگر قانون محترم است چرا جلوی مفاسد اقتصادی گرفته نمی شود. این طور هم نباید باشد که اگر کسی جایی تخلفی دید خود را مجاز بداند که قانون را در جای دیگر نقض کند.

نماینده ادوار مجلس: گزارشی که دولت می‌دهد با آنچه در کف جامعه می گذرد منطبق نیست / تورم مهار نشده / هیچ نظارتی بر روی قیمت‌ها نیست
نماینده ادوار مجلس: گزارشی که دولت می‌دهد با آنچه در کف جامعه می گذرد منطبق نیست / تورم مهار نشده / هیچ نظارتی بر روی قیمت‌ها نیست

نماینده سه دوره مجلس شورای اسلامی گفت: ما هر روز در حال خرید هستیم، شب عید فطر رفتم کالایی را خریدم، فردای عید فطر هم وقتی رفتم دوباره آن را تهیه کنم متری 10 هزار تومان قیمتش بالاتر رفته بود. این نشان می دهد هیچ نظارتی بر قیمت ها وجود ندارد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است