کد خبر : 284442
انتشار : ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - 11:33
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

افزایش تعداد ناوگان حمل‌ونقل عمومی شهر در ایام پایانی سال

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: تعداد ناوگان حمل‌ونقل عمومی و ساعات فعالیت آن در ایام پایانی سال افزایش یافته و سرویس‌های ویژه در مرکز شهر به خدمت‌رسانی مشغول شده‌اند.

افزایش تعداد ناوگان حمل‌ونقل عمومی شهر در ایام پایانی سال

به گزارش سایت خبری مدارا؛ حسین حق‌شناس، معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان با بیان اینکه ترافیک ایام پایانی سال به دلیل همزمانی اعیاد شعبانیه، عید نوروز و ماه مبارک رمضان زودتر از همیشه آغاز شده است، اظهار داشت: معاونت حمل‌ونقل و ترافیک از ماه‌ها قبل برای مدیریت شهر در این بازه زمانی آمادگی داشته و تغییر

به نوشته فارس؛ زمان‌بندی تقاطع‌ها، ایجاد محدودیت مقطعی ورود وسایل نقلیه شخصی به محدوده مرکز شهر، استفاده از تجهیزات و سامانه‌های هوشمند و مدیریت یکپارچه امکانات و تجهیزات را در دستور کار قرار داده است.

وی با بیان اینکه تعداد ناوگان حمل‌ونقل عمومی و ساعات فعالیت آن در این روزها افزایش یافته و سرویس‌های ویژه در مرکز شهر به خدمت رسانی مشغول شده‌اند، افزود: در تلاش هستیم با کمک پلیس راهور از شیوه‌های مدیریت میدانی ترافیک برای بهبود وضعیت استفاده کنیم.

حق‌شناس تخلفات ترافیکی بعضی وسایل نقلیه شخصی و کامیونت‌های حمل بار در مرکز شهر را عامل ایجاد گلوگاه و اختلال در شبکه معابر دانست و تاکید کرد: با هماهنگی و پیگیری پلیس راهور با تخلفات پارک دوبل و توقف غیرمجاز در این ایام برخورد قانونی خواهد شد.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان با اشاره به محدودیت‌های شبکه معابر شهری از نظر حجم سرویس‌دهی به وسایل نقلیه، بیان کرد: توجه و اهتمام به حمل‌ونقل همگانی و اولویت‌دهی به این بخش از موضوعاتی است که در تمامی شهرهای بزرگ و پیشرفته دنیا اجرا می‌شود و موجب کاهش استفاده از خودروی شخصی، کاهش آلودگی هوا و جلوگیری از اتلاف وقت شهروندان خواهد شد.

اخبار مرتبط:
۲۲۱ شعبه اخذ رأی در حوزه انتخابیه سمیرم و لنجان پیش بینی شده است
۲۲۱ شعبه اخذ رأی در حوزه انتخابیه سمیرم و لنجان پیش بینی شده است

دبیر ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: برای مرحله دوم انتخابات در حوزه‌های انتخابیه سمیرم و لنجان۲۲۱ شعبه اخذ رأی پیش بینی شده است.

بارش شدید باران در راه است/ هلال احمر در حالت آماده باش است
بارش شدید باران در راه است/ هلال احمر در حالت آماده باش است

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: در پی هشدار سازمان هواشناسی مبنی بر احتمال بارش شدید باران در سطح کشور، نیروهای امدادی هلال احمر به حالت آماده باش درآمدند.

مجلس حقوق کارگر را بر مبنای نرخ تورم تعیین کند/ کاهش امنیت حرفه‌ای نیروی کار کشور
مجلس حقوق کارگر را بر مبنای نرخ تورم تعیین کند/ کاهش امنیت حرفه‌ای نیروی کار کشور

رییس کانون کارفرمایان استان اصفهان گفت: مجلس موظف است که شرایط حقوق کارگران را بر مبنای نرخ تورم تعیین کند.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است