کد خبر : 284335
انتشار : ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - 16:43
دسته‌بندی : برگزیده ها، سیاسی
چاپ

آقاتهرانی: قانون حجاب به زودی اجرا می‌شود

رئیس شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی گفت: مصوبه عفاف و حجاب که بررسی آن نزدیک‌های آخر و لحظات نود آن است مصوبه آن به زودی به مرحله انجام خواهد رسید.

آقاتهرانی: قانون حجاب به زودی اجرا می‌شود

به گزارش سایت خبری مدارا؛ فارس نوشت: رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از مصوبات کمیسیون فرهنگی، قانون جوانی و جمعیت است که حدود ۹۱ ماده دارد. تقریبا پنج دهه بر روی این موضوع کار شد که برای جوانی جمعیت چه باید کرد.

وی ادامه داد: در دوره قبل مجلس در کمیسیون فرهنگی تنها توانستیم طرح امر به معروف و نهی از منکر را تصویب کنیم، اما در این دوره مجلس، کمیسون فرهنگی به چند کار جدی ورود کرده است.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: یکی از مصوبات کمیسیون فرهنگی، قانون جوانی و جمعیت است که حدود ۹۱ ماده دارد. تقریبا پنج دهه بر روی این موضوع کار شد که برای جوانی جمعیت چه باید کرد.

آقا تهرانی با اشاره به سیاست‌های عدم فرزندآوری که در گذشته وجود داشت، گفت: حتی بعضی از دوستانی که حدود ۴۰ سال سن دارند می‌گویند که بیست‌ویک سال پیش پفک نمکی که ما می‌خریدیم شعار فرزند کمتر زندگی بهتر بر روی آن نوشته شده بود. شما ببینید از کی این موضوع را شروع کردند و الان به نتیجه رسیده است.

وی تصریح کرد: در این دوره مجلس به لطف الهی ما قانون را تبیین کردیم و کار پیش رفته است. تشکیل ازدواج جوانان در کنار همین قانون آمده است. وقتی جوانان مشاهده کنند که ما به فکر هستیم. قطعا هم هستیم، پر انرژی و بدون دغدغه می‌توانند زندگی را شروع کنند. به طوریکه معطل خانه، شغل، بیماری و کار نباشد در مواد این قانون ما این موارد را در نظر گرفتیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، گفت: بنده به تصویب مصوبات و فعالیت‌هایی که در کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی است و اینکه توانستیم این فعالیت‌ها را انجام دهیم، افتخار می‌کنم.

آقا تهرانی، اظهار کرد: یکی از همین مصوبات، مصوبه عفاف و حجاب است که بررسی آن نزدیک‌های آخر و لحظات نود آن است مصوبه آن به زودی به مرحله انجام خواهد رسید.

وی بیان کرد: یکی از دستاورد‌های دیگر مجلس یازدهم شورای اسلامی بحث تنظیم مقررات فضای مجازی بود که اتفاقا تا آخر رفته و نزدیک به مرحله انجام آن است.

اخبار مرتبط:
دید افقی در محل سانحه بالگرد رئیسی کمتر از ۵ متر است
دید افقی در محل سانحه بالگرد رئیسی کمتر از ۵ متر است

فارس نوشت: گروه‌های امدادی و جست‌وجوگر درحال تلاش برای یافتن هلی‌کوپتر حامل رئیس‌جمهور هستند.جستجو تیم‌های امدادی در حوالی معدن مس سنگون ادامه دارد.

رشیدی کوچی: امیدوارم اخبار واصله درست نباشد
رشیدی کوچی: امیدوارم اخبار واصله درست نباشد

برخی اخبار حاکی از آن است که بالگرد حامل رئیسی، رئیس‌جمهور در آذربایجان شرقی دچار سانحه شده است. رئیسی، حجت الاسلام آل هاشم امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، خلبان، کمک خلبان، کروچیف (یعنی دستیار خدمه پرواز) سر تیم حفاظت و یکی از محافظین و چند تن دیگر از همراهان از جمله سرنشینان این بالگرد بودند.

در محل سانحه بالگرد رئیسی تخته سنگ‌هایی با ارتفاع بیش از ۷۰ متر قرار دارند
در محل سانحه بالگرد رئیسی تخته سنگ‌هایی با ارتفاع بیش از ۷۰ متر قرار دارند

منطقه وقوع سانحه از مناطق صعب العبور است و امکان تردد به صورت خودرویی وجود ندارد و همین مساله نیروهای امدادی را با دشواری‌هایی روبرو کرده است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است