کد خبر : 284130
انتشار : ۱۴۰۲/۱۱/۲۹ - 17:06
دسته‌بندی : برگزیده ها، سیاسی
چاپ

رجایی: شورای نگهبان افراد معمولی کوچه بازار را فله‌ای تایید کرده است

فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: این تاکتیکی که شورای نگهبان داشت و افراد معمولی، کوچه بازار، دانشگاه و مدرسه و ادارات را فله ای تایید کرد تا دهان اینها (افراد ردصلاحیت شده) را ببندد روش ناپسندی است.

رجایی: شورای نگهبان افراد معمولی کوچه بازار را فله‌ای تایید کرده است

به گزارش سایت خبری مدارا؛ منیبان نوشت: غلامعلی رجایی، فعال سیاسی اصلاح طلب، در گفتگو با منیبان درباره ارزیابی خود از راهبرد جبهه اصلاحات و بیانیه ۱۱۰ نفر از چهره‌های سیاسی اصلاح طلب درخصوص انتخابات گفت: موضع گیری به اصلاح طلبان توسط حاکمیت و شورای نگهبان تحمیل شد. چرا باید حزبی که دو دور دولت تشکیل داده و مجلس سوم و ششم را در دست داشته است، اعلام کند لیست ما کامل نیست. اگر فروشنده‌ای جنس داشته باشد به مشتری نمی‌گوید جنس ندارم و تحریم نمی‌کند.

او افزود: البته در جبهه اصلاحات دست برخی کلان شهرها را باز گذاشتند تا لیست بدهند و نامزد معرفی کنند. اصلاح طلبان موضعشان صفر و صدی نیست. اعلام کردند در تهران لیست نمی‌دهیم زیرا، نامزدهای ما را تایید صلاحیت نکردند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب تاکید کرد: موضع جبهه اصلاحات درست است. اصلاح طلبان از طیف های مختلفی هستند. برخی می‌گویند یک خرده تریبون داشته باشیم و حرف بزنیم مثل آقای مطهری و دیگران برای ما غنیمت است اما برخی این موضع را نمی‌پسندند و معتقدند که چرا به حداقل راضی شویم. اصلاحاتی که دو دوره دولت تشکیل داده و در دولت آقای روحانی سهم عمده داشته چرا باید خود را قانع کند به فراکسیون ده بیست نفره اقلیت. آنها ترجیح می‌دهند دست احزاب را باز بگذارند که این رویکرد جبهه اصلاحات طبیعی است.

رجایی درباره ائتلاف بین احزاب اصلاح طلب گفت: من از دو ماه پیش حدس زدم و به یکی از روسای کارگزاران در شورای مرکزی گفتم شما حتما در انتخابات شرکت خواهید کرد و نظرات اصلاحات را رعایت نمی‌کنید. پیش بینی من درست درآمد. البته من در جلسات آنها نیستم. به نظرمن در حال حاضر این چندگانگی در جریان اصلاحات طبیعی است.

او درباره نقش خاتمی در میان اصلاح طلبان تاکید کرد: بحث درباره پارامترها نیست. افراد می‌توانند نظر متفاوتی از جبهه اصلاحات داشته باشند. اصلاح طلبان به سمت انشعاب که نخواهند رفت و فقط بحث درباره انتخابات است. حتی اگر خاتمی موضعی بگیرد دوستانی که بخواهند در انتخابات شرکت کنند شرکت خواهند کرد و گوش نمی‌کنند.

اخبار مرتبط:
وزیر کشور استان سیستان و بلوچستان به ۴ استان تقسیم خواهد شد
وزیر کشور استان سیستان و بلوچستان به ۴ استان تقسیم خواهد شد

وزیر کشور گفت: استان سیستان و بلوچستان استان بزرگی است و شاید اداره استان به این بزرگی به تقسیمات بیشتری نیاز داشته باشد.

عباس عبدی خطاب به رئیسی: نمی‌شود سلطان سکه را در مدت کوتاه اعدام کنید اما نوبت وزیر خودتان که رسید، همه چیز غیرشفاف شود
عباس عبدی خطاب به رئیسی: نمی‌شود سلطان سکه را در مدت کوتاه اعدام کنید اما نوبت وزیر خودتان که رسید، همه چیز غیرشفاف شود

عباس عبدی نوشت: اینکه نمی‌شود کسی را به نام سلطان سکه بگیرید و در یک فضای ملتهب در مدت کوتاهی اعدام کنید، ولی نوبت وزیر خودتان که می‌رسد همه ‌چیز غیرشفاف شود!

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است