کد خبر : 284082
انتشار : ۱۴۰۲/۱۱/۲۹ - 13:29
دسته‌بندی : اجتماعی، برگزیده ها
چاپ

چمران: راننده‌های خودرو‌های پلاک شهرستان در اتومبیل خود استراحت می‌کنند

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه خودرو‌های با پلاک شهرستان نباید در تهران فعالیت کنند، گفت: معاینه فنی این خودرو‌ها در سایر شهرستان‌ها مطابق با معاینه فنی استاندارد در تهران نیست.

چمران: راننده‌های خودرو‌های پلاک شهرستان در اتومبیل خود استراحت می‌کنند

به گزارش سایت خبری مدارا؛ سایت شهر نوشت: رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه خودرو‌های با پلاک شهرستان نباید در تهران فعالیت کنند، گفت: معاینه فنی این خودرو‌ها در سایر شهرستان‌ها مطابق با معاینه فنی استاندارد در تهران نیست.

مهدی چمران در حاشیه دویست و شانزدهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه افرادی که شب عید کسب و کاری ندارند و می‌خواهند از موقعیت استفاده کنند، باعث بساط گستری و راه بندان می‌شوند، اظهار کرد: قرار شده در دو فضا این افراد مستقر شوند؛ البته به این شرط که موقت باشد نه دائمی.

وی با بیان اینکه دست‌فروشی شغلی نیست که بتواند پروانه دریافت کند، یادآور شد: کسانی که در سختی و تنگنا هستند ناچارند به دست‌فروشی روی بیاورند و در مواردی زمینه آزار مردم فراهم می‌شود؛ البته مردم نیز از دست‌فروشان خرید می‌کنند.

چمران با تاکید بر اینکه خودرو‌های با پلاک شهرستان‌ها نباید در تهران فعالیت کنند، خاطرنشان کرد: برخی در اتومبیل خود استراحت می‌کنند که تعداد بالای این خودرو‌ها منجر به ازدحام می‌شود. ضمن اینکه معاینه فنی این خودرو‌ها در سایر شهرستان‌ها مطابق با معاینه فنی استاندارد در تهران نیست؛ بنابراین خودرو‌های دودزا در این شهر‌ها معاینه فنی می‌گیرند و در تهران تردد می‌کنند؛ لذا باید به صورت مشخص روی این موضوع کار شود.

وی ادامه داد: قرارداد مالی ساخت و ساز مسکن بین شهرداری و چینی‌ها باید در شورا تصویب شود، اما ساز و کار استفاده از این ظرفیت باید توسط سازمان‌های متولی دنبال شود.

چمران با بیان اینکه نمایش جنایات داعش خوب است، اما اینکه در مترو این کار انجام شود یا خیر، باید بررسی شود، گفت: باید اندازه نگه داشته شود و شاید اجرای جنایات داعش در همان حد و اندازه صحیح نباشد.

اخبار مرتبط:
جبهه پایداری در انتخابات از پرویز فتاح حمایت می‌کند
جبهه پایداری در انتخابات از پرویز فتاح حمایت می‌کند

روزنامه دنیای اقتصاد خبر داده که جبهه پایداری در انتخابات ریاست‌جمهوری از پرویز فتاح به جای سعید جلیلی حمایت می‌کند.

غلامعلی رجایی: کم مانده برای آقای رئیسی مقام شفاعت قائل شوند
غلامعلی رجایی: کم مانده برای آقای رئیسی مقام شفاعت قائل شوند

مشاور مرحوم آیت‌الله هاشمی پیش‌بینی می‌کند شورای نگهبان اجازه ورود به نامزدهای جدی اصلاح‌طلب و میانه‌رو به انتخابات ندهد. با این‌حال او معتقد است کشور همیشه از محیط بسته‌ ضربه می‌خورد و مهم است که این فضا باز باشد تا سلایق مختلف حضور داشته باشند

احمد نادری: اگر قالیباف کاندیدای ریاست جمهوری شود، کارش غیراخلاقی است
احمد نادری: اگر قالیباف کاندیدای ریاست جمهوری شود، کارش غیراخلاقی است

عضو فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس گفت: کسی که رئیس مجلس می‌شود، باید رئیس مجلس باقی بماند. وقتی نمایندگان به یک شخصی اعتماد می‌کنند، کار غیر اخلاقی است که رئیس مجلس کاندیدای رئیس جمهوری هم بشود؛ آن هم رئیس مجلسی که فردا قرار است از مجلس رأی بگیرد و هفته بعد کاندیدای رئیس جمهوری شود، به نظرم از لحاظ اخلاقی درست نیست.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است