کد خبر : 283188
انتشار : ۱۴۰۲/۱۱/۲۳ - 02:12
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

استاندار اصفهان ازحضور حماسی مردم درراهپیمایی ۲۲ بهمن قدردانی کرد

استاندار اصفهان در پیامی از حضور حماسی مردم استان اصفهان در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه قدردانی کرد.

استاندار اصفهان ازحضور حماسی مردم درراهپیمایی ۲۲ بهمن قدردانی کرد

به گزارش سایت خبری مدارا؛ استاندار اصفهان در پیامی از حضور حماسی مردم استان اصفهان در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه قدردانی کرد.

به نوشته مهر؛ در این پیام آمده است: طلیعه فرخنده آغاز چهل و ششمین سال انقلاب اسلامی و استقرار جمهوری اسلامی ایران، با حضور پرشور، با شکوه و کم نظیر مردم استان اصفهان در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه تماشایی و غرورآفرین شد.

امروز دشمن بار دیگر از هوشیاری و حضور با بصیرت مردمان این سرزمین در این تجدید بیعت باشکوه، ناامید و سرخورده شد و بار دیگر عزت و اقتدار ایران اسلامی به یُمن حضور گسترده و باشکوه ملت انقلابی، بدخواهان این کشور را مأیوس و حیله‌های آنان را نقش بر آب ساخت..

اینجانب با قدردانی از آحاد مردم مؤمن، فهیم، بصیر و انقلابی استان اصفهان که همچون گذشته با شور و شعور وصف ناپذیر در جشن بزرگ انقلاب و چهل و پنجمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب حضور یافته و حماسه‌ای بی بدیل آفریدند، پروردگار متعال را به سبب این نعمت الهی خاضعانه ستایش می‌کنم.

امید است به فضل خداوند این حضور پرشور در صحنه حمایت از انقلاب اسلامی به عنوان عمل صالح، مورد رضایت درگاه الهی و حضرت ولیعصر (عج الله تعالی فرجه الشریف) قرار گرفته و با استمرار حمایت‌های بی دریغ این مردم قدرشناس بالأخص در صحنه انتخابات پیش رو، مردم‌سالاری دینی و اعتلای این مرزوبوم ذیل پرچم مقدس جمهوری اسلامی و در سایه منویات داهیانه رهبر معظم انقلاب بیش از پیش استحکام یابد.

اخبار مرتبط:
دمای ۲۰ شهراصفهان بالای ۴۰ درجه است/پیش‌بینی افزایش۲ درجه‌ای دما
دمای ۲۰ شهراصفهان بالای ۴۰ درجه است/پیش‌بینی افزایش۲ درجه‌ای دما

کارشناس مسؤول پیش بینی هوای استان اصفهان گفت: دمای ۲۰ شهر استان اصفهان بالای ۴۰ درجه سانتی‌گراد ثبت شده و طی ۲۴ ساعت آینده نیز شاهد افزایش ۲ درجه‌ای دمای هوا هستیم.

۲ حادثه ترافیکی در اصفهان ۱۳ مصدوم داشت
۲ حادثه ترافیکی در اصفهان ۱۳ مصدوم داشت

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان گفت: ۲ حادثه ترافیکی امروز در استان اصفهان ۱۳ مصدوم داشت.

طرح ملی مسکن به ۲۸ هزار متقاضی در شهرهای جدید اصفهان اختصاص یافت
طرح ملی مسکن به ۲۸ هزار متقاضی در شهرهای جدید اصفهان اختصاص یافت

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان از اختصاص طرح نهضت ملی مسکن به بیش از ۲۸ هزار متقاضی در شهرهای جدید استان (بهارستان، فولادشهر و مجلسی) خبرداد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است