کد خبر : 283138
انتشار : ۱۴۰۲/۱۱/۲۲ - 03:40
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

دبیرستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان:

نتایج انتخابات ۱۱ اسفند ماه مسیر ریل‌گذاری کشور را تعیین می‌کند

دبیرستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان نتایج انتخابات ۱۱ اسفند ماه مسیر ریل‌گذاری کشور را تعیین می‌کند، گفت: از این رو مشارکت همگانی در این زمینه بسیار تأثیرگذار است.

نتایج انتخابات ۱۱ اسفند ماه مسیر ریل‌گذاری کشور را تعیین می‌کند

به گزارش سایت خبری مدارا؛ حجت‌الاسلام مهدی مظاهری اظهار کرد: اراده خدای متعال برای جهان هستی حاکمیت الهی است، از ابتدا همه به دنبال شکل‌گیری حکومت اسلامی بودند و همه ائمه اظهار نیز همین مأموریت را داشتند.

به نوشته مهر؛ وی افزود: رسالت ایجاد حکومت اسلامی بر عهده همه است و همه باید برای رسیدن به این هدف تلاش کنیم و زمینه ایجاد این حکومت تا زمان ظهور حضرت ولی عصر (عج) را فراهم سازیم.

دبیرستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان با بیان اینکه همواره بزرگان ادیان مذهبی در تأثیر انقلاب اسلامی ایران در حفظ این ادیان تاکید دارند، گفت: انقلاب ما دین، توحید و مکتب‌های الهی را زنده کرد و به سمت بسترسازی برای ظهور و شناخت مردم دنیا نسبت به موعود حقیقی گام برمی‌دارد.

ثمره انقلاب اسلامی فروپاشی و شکست ابرقدرت شرق بود

وی با بیان اینکه نباید ظلم ظالمی در جهان منجر به تأخیر در ظهور ولی عصر (عج) شود، تصریح کرد: انقلاب زمینه از بین رفتن ظلم را فراهم می‌کند و بستر زمین خوردن مستکبران را برای ظهور منجی عالم فراهم می‌کند.

حجت الاسلام مظاهری با بیان اینکه ثمره انقلاب اسلامی فروپاشی و شکست ابرقدرت شرق بود، ادامه داد: در آینده نزدیک از ثمره این انقلاب و نهضت استکبارستیزی ایجاد شده به دنبال این انقلاب شاهد نابودی امپراتوری غرب نیز خواهیم بود.

وی با بیان اینکه تفکر مکتب انقلاب فراگیر خواهد شد، ادامه داد: البته در این مسیر دشمنان کارشکنی خواهند کرد و با ما مبارزه می‌کنند که این امر سرعت رسیدن ما به نقطه مطلوب و ظهور ولی عصر (عج) را دچار کندی می‌کند و برای حرکت به سمت ظهور با سرعت مناسب، استقلال و خودکفایی بیشتر ایران در عرصه‌های اقتصادی و نظامی نیاز است.

دبیرستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان با بیان اینکه اقتصاد و صنعت پویا و رسیدن به قله‌های اقتدار لازمه ظهور ولی عصر (عج) است، اضافه کرد: مردم باید در این زمینه همکاری کنند تا بتوانیم در برابر همه فشارهای اقتصادی ایستادگی کنیم و در نهایت به پیروزی برسیم.

وی با اشاره به استفاده دشمن از عوامل نفوذ در کشور تصریح کرد: این افراد با کم کاری و کارشکنی مانع پیشرفت کشور می‌شوند و در این زمینه مردم باید آگاه باشند که در این زمینه تأثیرگذار هستند و با انتخاب مسؤول برتر در مجلس و دولت نقش خود را به خوبی ایفا کنند.

انتخاب صحیح مردم می‌تواند در رسیدن به قله‌های افتخار کمک قابل توجهی داشته باشد

حجت‌الاسلام مظاهری با بیان اینکه انتخاب صحیح مردم می‌تواند در رسیدن به قله‌های افتخار کمک قابل توجهی داشته باشد، اضافه کرد: در این زمینه مجلس با توجه به ریل‌گذاری که انجام می‌دهد نقش بسزایی دارد و در میزان سرعت رسیدن به قله‌ها تأثیرگذار است.

وی با اشاره به سرنوشت ساز بودن انتخابات ۱۱ اسفند ماه گفت: شورای نگهبان نسبت به حضور همه سلایق در انتخابات توجه داشت و در حال حاضر در بین داوطلبان نمایندگانی از همه سلایق حضور دارند.

دبیرستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان نتایج انتخابات ۱۱ اسفند ماه مسیر ریل‌گذاری کشور را تعیین می‌کند، افزود: از این رو مشارکت همگانی در این زمینه بسیار تأثیرگذار است.

وی همچنین با اشاره به چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ابراز کرد: حرکت رو به پیشرفت ایران و سرعت قابل توجه جوانان نخبه در حوزه صنعت، اقتصاد، صادرات و … ما را به رسیدن به قله نزدیک می‌کند.

اخبار مرتبط:
دمای ۲۰ شهراصفهان بالای ۴۰ درجه است/پیش‌بینی افزایش۲ درجه‌ای دما
دمای ۲۰ شهراصفهان بالای ۴۰ درجه است/پیش‌بینی افزایش۲ درجه‌ای دما

کارشناس مسؤول پیش بینی هوای استان اصفهان گفت: دمای ۲۰ شهر استان اصفهان بالای ۴۰ درجه سانتی‌گراد ثبت شده و طی ۲۴ ساعت آینده نیز شاهد افزایش ۲ درجه‌ای دمای هوا هستیم.

۲ حادثه ترافیکی در اصفهان ۱۳ مصدوم داشت
۲ حادثه ترافیکی در اصفهان ۱۳ مصدوم داشت

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان گفت: ۲ حادثه ترافیکی امروز در استان اصفهان ۱۳ مصدوم داشت.

طرح ملی مسکن به ۲۸ هزار متقاضی در شهرهای جدید اصفهان اختصاص یافت
طرح ملی مسکن به ۲۸ هزار متقاضی در شهرهای جدید اصفهان اختصاص یافت

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان از اختصاص طرح نهضت ملی مسکن به بیش از ۲۸ هزار متقاضی در شهرهای جدید استان (بهارستان، فولادشهر و مجلسی) خبرداد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است