کد خبر : 283135
انتشار : ۱۴۰۲/۱۱/۲۲ - 03:12
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

استاندار اصفهان:

۱۵۰۰ واحد تولیدی طی ۲ سال اخیر در اصفهان حمایت شدند

استاندار اصفهان گفت: در بخش افزایش ظرفیت واحدهای تولیدی، طی ۲ سال گذشته یک‌هزار و ۵۰۰ واحد تولیدی مورد حمایت قرار گرفتند و در این خصوص رتبه نخست کشور را داریم.

۱۵۰۰ واحد تولیدی طی ۲ سال اخیر در اصفهان حمایت شدند

به گزارش سایت خبری مدارا؛ سیدرضا مرتضوی پیش از ظهر شنبه در آئین افتتاح کارخانه تبدیل محصولات فولادی در شهرستان شهرضا، گفت: ۷۴۰ پروژه عمرانی و زیرساختی در این ایام افتتاح شده و خواهد شد.

وی ادامه داد: بالغ بر یک‌هزار میلیارد تومان پروژه در سراسر استان در حال افتتاح است و یک‌هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان پروژه در استان کلنگ زنی خواهد شد.

به نوشته مهر؛ استاندار اصفهان بیان کرد: در دوسال گذشته پشتیبانی ویژه‌ای در حوزه تولید استان انجام شده است و با حمایت بخش خصوصی و دولتی شاهد اتفاقات مبارکی در سطح استان هستیم.

مرتضوی خاطرنشان کرد: در حوزه آب نیز پروژه‌های عظیمی در حال اجراست که از جمله آن می‌توانیم به تأمین آب استان از دریای عمان اشاره کنیم که مرحله نخست این طرح انجام شده و در حال حاضر مرحله دوم طرح در دست انجام است.

وی گفت: در حوزه آلودگی هوا نیز با جدیت به حوزه کاهش و رفع آلودگی هوا ورود کرده‌ایم.

استاندار اصفهان ادامه داد: توسعه پایدار و اقتصاد مبتنی بر پایه دانش‌بنیان در استان همواره مورد توجه است، همچنان که به صورت ویژه بر حوزه صنعت ورود می‌کنیم بر این اصل نیز پای‌بند هستیم که توسعه صنعت بایستی باعث رفاه زندگی بهتر و آسایش مردم شود.

وی افزود: طی ۲ سال گذشته اصفهان در حوزه اقتصادی نیز شرایط بسیار خوبی را داشته به صورتی که شاخص بهبود کسب و کار استان از رتبه ۲۳ به رتبه ۴ رسیده است.

استاندار اصفهان بیان کرد: در بخش افزایش ظرفیت واحدهای تولیدی، در دو سال گذشته یک‌هزار و ۵۰۰ واحد تولیدی مورد حمایت قرار گرفتند و در این خصوص رتبه نخست کشور را داریم.

وی ادامه داد: بالغ بر ۵۰۰ واحد تولیدی راکد نیز به چرخه فعالیت بازگشتند که بسیار امید بخش است.

دکتر مرتضوی گفت: البته نقص‌هایی نیز وجود دارد که درصدد رفع حداکثری نواقص هستیم.

اخبار مرتبط:
۲۲۱ شعبه اخذ رأی در حوزه انتخابیه سمیرم و لنجان پیش بینی شده است
۲۲۱ شعبه اخذ رأی در حوزه انتخابیه سمیرم و لنجان پیش بینی شده است

دبیر ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: برای مرحله دوم انتخابات در حوزه‌های انتخابیه سمیرم و لنجان۲۲۱ شعبه اخذ رأی پیش بینی شده است.

بارش شدید باران در راه است/ هلال احمر در حالت آماده باش است
بارش شدید باران در راه است/ هلال احمر در حالت آماده باش است

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: در پی هشدار سازمان هواشناسی مبنی بر احتمال بارش شدید باران در سطح کشور، نیروهای امدادی هلال احمر به حالت آماده باش درآمدند.

مجلس حقوق کارگر را بر مبنای نرخ تورم تعیین کند/ کاهش امنیت حرفه‌ای نیروی کار کشور
مجلس حقوق کارگر را بر مبنای نرخ تورم تعیین کند/ کاهش امنیت حرفه‌ای نیروی کار کشور

رییس کانون کارفرمایان استان اصفهان گفت: مجلس موظف است که شرایط حقوق کارگران را بر مبنای نرخ تورم تعیین کند.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است